Bebeğim Huysuz, Kötü Bir Anne miyim? Bebek Bakımı SSS

0 oy
1,982 göst.
7 Ocak 2021 Doğum Sonrası Anne kategorisinde (48 puan) tarafından soruldu
3 gün sonra bebeğim 3 aylık olacak.  İki aylık üç aylık bebeklere uyku eğitimi veren anneleri okudum burda, ben yetersiz miyim diye sorgulamaya başladım kendimi. Oğlum öyle kıyamet kopararak ağlıyordu ki meğerse diş ağrısıymış, iki buçuk aylık dişi çıktı. Hâlâ aşırı huysuz, millet gibi ne uyku eğitimi verebiliyorum, ne emzirme periyodu oluşturabiliyorum ne alt değiştirme. Oğlum ağlayınca sadece emerek susuyor, o yüzden emzirmenin de saati yok. Bunları yapamıyor olmak beni kötü bir anne mi yapıyor?

27 Cevaplar

0 oy
7 Ocak 2021 (1,539 puan) tarafından cevaplandı
Bazı aylar olur sadece kucakta geçer bazı aylar olur sürekli emmek ister sürekli ağlar hep gazı olur bir ay bir ayı tutmaz bir gün bir günü tutmaz

Herşey zamanla düzene girer merak etme sen sadece sakin ol ve çocuğunun dilini çözmeye çalış ne isterse onu yap düzeni o kendisi yapacak hiç korkma
-Reklam-
0 oy
7 Ocak 2021 (1,204 puan) tarafından cevaplandı
Bebegim 6 aylık olmak üzere ben senin dediklerinin hiç birini yapmıyorum canım bu bizi kötü bir anne yapmıyorum ewinde huzur warsa bebeğin mutluysa  sen iyi bir annesin demektir 
0 oy
7 Ocak 2021 (18 puan) tarafından cevaplandı
Her cocuk baskadir her anne kendi cocugunun mukemmel annesidir sende eminimki cocugunun mukemmel annesisindir boyle dusunerek kendini uzme sonucta emziriyordun sen mutlu ol ki bebiste senden mutluluk hormonunu bol bol alsin
0 oy
7 Ocak 2021 (129 puan) tarafından cevaplandı
Ben de hiçbir şey yapamıyorum. Kendimi kötü hissetmiyorum yine de. Gücüm neye yeterse o çünkü ben de insanım. Sen çocuğunu doğurup sokağa atmış değilsin ki. Yine elinden geldikçe ihtiyacını karşılamaya çalışıyorsun. Sağlığın yerinde olsun, bebek iyi olsun yeter bence.
0 oy
7 Ocak 2021 (1,301 puan) tarafından cevaplandı
demekki kotu bi anne miyim diye sorgulayan tek ben değilmişim.bazen sartlar oyle zorluyorki insani yapmicagi seyleri düsünmiyecegi seyleri dusunuyor.az önce kafami duvarlara vurmak istedim.sabir cekiyrum.canm bizimde 6 gun sonra 3 aylik olacak.egitim mi bence onlar bizi egitiyor sabır konusunda :) alt değiştirmenin bi periyodu yokki canm ikizlerimlerim var 2sinin duzeni farkli duzen dediysem ortada bi duzen yok biri yapiyosa bezine biri yapmiyor saati yok yani.emzirme olayindada biri emiyor biri uyuyor bazen veriyorum emmiyor.cok isterim duzen olsun ama daha cok küçükler gaz olayi bitmedi daha.hepimize sabr ve kolaylik diliyorum.
0 oy
7 Ocak 2021 (750 puan) tarafından cevaplandı
Canim su an 1 yasinda kizim. Senin zamaninda ayni senin yazdiklarini yasadim tek bile kalmak istemiyordum kizimla aglarsa sadece emzirerek susturabiliyordum. Alt degisirken bile esimle yapiyordum hep kendimi beceriksiz gibi gorurdum ama cok normal canim hissettiklerin kendine haksizlik etme sakin. Su an o kadar rahatim ki senin de rahatlayacak zamanin gelecek
0 oy
7 Ocak 2021 (1,218 puan) tarafından cevaplandı
Instamom annelerini fazla mi takip ediyorsunuz acaba. Her anne ve her bebek kendine özeldir.ilk zamanlar konuşan çok insan oluyo onu yap bunu yap diye bikere yapinca dediklerini arkasi kesilmiyo, ben hepsine resti cektim sonunda. Ben bebegime bakarim valla milletin bebesi nasil uyumuş ne yemis nasi emmiş umurumda degil. 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

3 aylık bebeğe uyku eğitimi ne zaman verilir, erken mi?
Genellikle 4-6 aylık bebekler için uyku eğitimi önerilir. Bebeğinizin iki buçuk aylıkken dişi çıkması ve buna bağlı aşırı huysuzluk, uyku eğitimine başlamak için doğru zamanın olmadığını gösterir. Sabırlı olmak ve bebeğinizin gelişimsel evrelerini gözlemlemek önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek diş çıkarırken aşırı huysuz ve emmek istiyorsa ne yapılmalı?
Bebeğiniz diş çıkarırken aşırı huysuzsa ve sadece emerek sakinleşiyorsa, bu normal bir durumdur. Emzirme, bebeğinizin hem beslenme hem de rahatlama ihtiyacını karşılar. Diş ağrısı için doktorunuza danışarak güvenli ağrı kesiciler kullanabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Uyku eğitimi verememek annenin yetersiz olduğu anlamına mı gelir?
Kesinlikle hayır. Her bebek farklıdır ve gelişim süreçleri değişiklik gösterir. Bebeğinizin özel ihtiyaçları (diş ağrısı gibi) nedeniyle uyku eğitimi veya rutin oluşturmakta zorlanmanız, sizi kötü bir anne yapmaz. Önemli olan bebeğinizin ihtiyaçlarına duyarlı olmaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde emzirme periyodu oluşturmak neden zor olabilir?
Bebeklerde emzirme periyodu oluşturmak, özellikle diş çıkarma, gaz sancısı veya büyüme atakları gibi dönemlerde zorlaşabilir. Bebeğinizin sadece emerek sakinleşmesi, onun o anki ihtiyacını gösterir. Bu süreçte esnek olmak ve bebeğinizin sinyallerini takip etmek önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3 aylık bebek için günlük rutin nasıl oluşturulur?
3 aylık bebek için katı bir rutin yerine esnek bir düzen oluşturmak daha uygundur. Bebeğinizin uyku, beslenme ve oyun ihtiyaçlarını gözlemleyerek bir akış belirleyebilirsiniz. Diş çıkarma gibi özel durumlar rutini geçici olarak etkileyebilir, sabırlı olun.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,589 göst.
0 oy
17 cevap 1,832 göst.
30 Mart 2022 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Dygscn (459 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 1,022 göst.
14 Ağustos 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Mizmiz (287 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 522 göst.
28 Temmuz 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Filizden7 (37 puan) tarafından soruldu

1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...