Sırf kendiniz rahat edeceksiniz diye küçücük bünyeyi tehlikeye sokmak mi ?
Gercekten boyle birseyi düşünmüş bile olamazsınız hepimiz o süreçten geçtik ama aklımızın ucundan geçmemiştir ilac vermek kimimiz kakasi ni yapmadi diye endişeye girip ilac vermekten korkuyoruz acaba dokunur mu diye sizin bu dusunceniz cok kötü. Hicmi telefonu elinize alip arastirmiyorsunuz. yavrularımız birer denek degil uzerinde farkli şeyler deniyelim yapmayın lütfen. Size bu fikri veren insanlara guvenmeden once bi bebeğinizi anlamaya çalışın baska bir sorunmu var diye ..!!