Adet Gecikmesi ve Lekelenme: Hamilelik Şüphesi mi?

0 oy
418 göst.
25 Aralık 2020 Doğum Sonrası Anne kategorisinde misafir tarafından soruldu
Kizlar dogum yapali 7 ay oldu adetim hep duzenliydi bu ay bikere korunmasiz oldu şuan gunum 5 gun geciyo ayin yirmi birinde olcaktim ogun sadece az bise lekem oldu karnim belim agriyo oldum olcakmisim gibi uc kere test yaptim cikmadi adet gecikmesinde  lekelenme olurmu 

2 Cevaplar

0 oy
25 Aralık 2020 (4,548 puan) tarafından cevaplandı
 
En İyi Cevap
Kuzum erken olabilir test için çünkü korumasız ilişki ulaki vardır diye düşünüyorum hani belki sizde demişsiniz süt Korur ama kesinlikle öyle babaanne laflarına inanmayın çünkü iki aylık doğum yapmış nice arkadaşlar hamile kalmış
25 Aralık 2020 misafir tarafından yorumlandı
Yoktur insallah cnm ya lekelenme olunca korktumyeerlesmemi ki
25 Aralık 2020 (4,548 puan) tarafından yorumlandı
Kuzum sen kan testi ver bence çünkü bu dediklerin birebir hamilelik belirtileri Rabbim gönlüne göre versin inşallah ☺️
-Reklam-
0 oy
3 Ocak 2021 (83 puan) tarafından cevaplandı
Siz naptınız, test falan yaptiniz mı, son durum nedir?

(Şuan aynı durumdayım da ,o yuzden merak ettim)
3 Ocak 2021 misafir tarafından yorumlandı
Dort tane test yaptim negatif cikti 7 gun gecti oldum cnm  sogan suyu ictim aspirin ictim bide

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum sonrası 7 ayda adet gecikmesi neden olur?
Doğum sonrası 7 ayda adet gecikmesi, hormonal dalgalanmalar, emzirme durumu, stres veya yeni bir gebelik gibi çeşitli nedenlere bağlı olabilir. Vücudunuz hala eski düzenine dönmeye çalışıyor olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi ve lekelenme hamilelik belirtisi midir?
Adet gecikmesi ve az miktarda lekelenme, hamileliğin erken belirtisi olabilir. Gebelik testi negatif çıksa bile, döllenmiş yumurtanın yerleşmesi sırasında hafif lekelenme yaşanabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelik testi neden negatif çıkabilir?
Hamilelik testleri, vücuttaki hCG hormonunu ölçer. Testi erken yapmak, idrarın seyreltik olması veya testin son kullanma tarihinin geçmiş olması gibi nedenlerle test negatif çıkabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesinde karın ve bel ağrısı normal midir?
Adet gecikmesiyle birlikte hissedilen karın ve bel ağrısı, adet öncesi sendromunun (PMS) bir parçası olabileceği gibi, erken gebelik belirtisi de olabilir. Vücudunuzdaki hormonal değişimler buna neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi durumunda ne zaman doktora başvurulmalı?
Eğer adetiniz normalden fazla gecikirse, gebelik şüpheniz varsa veya endişe verici başka belirtileriniz varsa, bir jinekoloğa başvurmanız en sağlıklısıdır. Doktorunuz doğru teşhisi koyacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 654 göst.
0 oy
2 cevap 442 göst.
27 Temmuz 2021 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Emineeeeeee (50 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 244 göst.
13 Ekim 2023 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Smra (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 290 göst.
4 Mart 2026 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Alinammmmm (2 puan) tarafından soruldu

1,512,722 soru

24,672,936 cevap

367,371 kullanıcı

...