Fito Krem Sürülü Göğsü Emzirdim, Bebeğe Zarar Verir Mi?

0 oy
202 göst.
29 Aralık 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (69 puan) tarafından soruldu
Kızlar unutup krem sürülü göğsümü emzirdim , Fito krem kullanıyorum bişey olur mu korkum 

1 cevap

0 oy
29 Aralık 2020 (579 puan) tarafından cevaplandı
Doktorunuza bı sorun bence nolur nolmaz..bir de temizlemeden emzirilebilen kremler var onlardan kullanın isterseniz işi riske atmamış olursunuz
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Fito krem sürülü göğsü emzirmek bebeğe zarar verir mi?
Fito krem sürülü göğsü yanlışlıkla emzirmek, kremin içeriğine ve miktarına bağlı olarak bebeğe zarar verebilir. Genellikle topikal kremlerin az miktarda bebeğe geçmesi ciddi sorun yaratmaz, ancak emin olmak için doktorunuza danışmanız en doğrusudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Fito krem emziren anneler için güvenli midir?
Fito kremin emziren anneler için güvenliği, içeriğindeki etken maddelere ve kullanım amacına göre değişir. Bazı bitkisel içerikler emzirirken kullanıma uygun olabilirken, bazıları bebeğe geçebileceği için dikkatli olunmalıdır. Kullanmadan önce mutlaka doktorunuza danışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Fito krem sürülüyken emzirme sonrası bebekte ne gibi belirtiler görülebilir?
Fito krem sürülüyken emzirme sonrası bebekte herhangi bir belirti görülmeyebilir. Nadiren, hassas bebeklerde hafif mide rahatsızlığı veya cilt reaksiyonları görülebilir. Eğer endişe verici bir durum fark ederseniz, doktorunuza başvurunuz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Fito krem kazara emzirme sonrası ne yapmalıyım?
Fito krem kazara emzirme sonrası, öncelikle göğsünüzü nazikçe su ve sabunla temizleyebilirsiniz. Ardından bebeğinizde herhangi bir olağandışı durum olup olmadığını gözlemleyin. Endişeleriniz varsa mutlaka doktorunuza danışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Fito krem içeriği emzirme döneminde bebeğe ne kadar geçer?
Fito krem içeriğinin emzirme döneminde bebeğe ne kadar geçtiği, kremin emilim oranına ve kullanılan miktara bağlıdır. Genellikle topikal kremlerin sistemik emilimi düşüktür, bu da az miktarda bebeğe geçme riskini azaltır. Yine de doktorunuza danışmak en güvenlisidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,722 soru

24,672,936 cevap

367,371 kullanıcı

...