3 Aylık Bebek Haftada 1 Tuvaletini Yapıyor mu? Ne Yapmalı?

0 oy
339 göst.
5 Ocak 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (94 puan) tarafından soruldu
3 aylık ve hafta bi tuvalatini yapıyor mama ve anne sütü alıyor 

1 cevap

0 oy
5 Ocak 2021 (222 puan) tarafından cevaplandı
Sadce anne sütü alıyorsa normaldir ama mama alıyorsa değiştir mamayı canim bende öyleydim değiştirdiim geçti bide lavman yaptırdım rahatladı çocuk :) bide mamasinin içine zeytinyağı koy
5 Ocak 2021 (94 puan) tarafından yorumlandı
Teşekkür ederim Aptamil kullanıyoruz zaten içmek istemiyor zorla veriyorm sma da denedim Aptamil çok seviyordu son zamanlarda istemiyo
5 Ocak 2021 (222 puan) tarafından yorumlandı
Bebelac Gold dene canim bir de
5 Ocak 2021 (94 puan) tarafından yorumlandı
Bende onu almayı düşünüyorum
5 Ocak 2021 (222 puan) tarafından yorumlandı
Ama sen saat yönünde masaj yap bacağını ileri geri hareket ettir sonra zeytinyağı içir mama değiştir tamamdır :)
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

3 aylık bebek haftada 1 kez mi tuvaletini yapmalı?
Hayır, 3 aylık bir bebek genellikle haftada 1 kez tuvaletini yapmaz. Normalde daha sık dışkılama beklenir. Bu durumun nedenlerini ve olası çözümlerini doktorunuza danışmanız önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde tuvalet sıklığı neden azalır?
Bebeklerde tuvalet sıklığının azalmasının birçok nedeni olabilir. Sindirim sistemindeki değişiklikler, beslenme düzenindeki farklılıklar veya bazı sağlık sorunları bu duruma yol açabilir. Doktorunuzla görüşerek bebeğinizin durumunu değerlendirin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Anne sütü alan bebek haftada 1 tuvaletini yaparsa ne olur?
Anne sütü alan bebeklerde dışkılama sıklığı değişkenlik gösterebilir. Ancak haftada sadece 1 kez olması normalden farklı bir durum olabilir. Bebeğinizin genel sağlık durumunu ve diğer belirtileri gözlemleyerek doktorunuza başvurun.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Mama alan bebek haftada 1 tuvaletini yaparsa endişelenmeli miyim?
Mama alan bebeklerde de dışkılama sıklığı önemlidir. Haftada 1 kez tuvaletini yapması, özellikle kabızlık belirtileri varsa endişe verici olabilir. Mutlaka çocuk doktorunuza danışarak bilgi alın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde kabızlık belirtileri nelerdir ve ne zaman doktora başvurmalı?
Bebeklerde kabızlık belirtileri arasında sert dışkı, zorlanarak dışkılama, karında şişlik ve huzursuzluk yer alır. Haftada 1'den az dışkılama ve bu belirtiler varsa, vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 359 göst.
27 Mart 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Merveckr (9 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 790 göst.
2 Haziran 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde ASAF (302 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 287 göst.
28 Eylül 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Nehirbebek (73 puan) tarafından soruldu

1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...