11 Aylık Bebek Ayakta Mızmızlanıyor: Nedenleri ve Çözümleri Nelerdir?

0 oy
440 göst.
5 Nisan 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde (110 puan) tarafından soruldu
Bebegim 11 aylik ve yeni yeni ayaga kalkmaya basladi biyerlere tutunup.. okadar mizmizki hep onunla yerde otur oyna..onunla ilgilen istiyor ayrica ortada hicbirsey yokken agliyor yuzunu burusturuyor bagriyor.hicbiseyden mutlu deil nedendir ne yaomam lazim..
Bebek Ayı 11

6 Cevaplar

0 oy
5 Nisan 2021 (1,243 puan) tarafından cevaplandı
7 24 ilgileniceksiniz yapicak bsii yok benim kizimda ayni ben hep ilgileniyorim is mis yapamiyorum 
-Reklam-
0 oy
5 Nisan 2021 (2,021 puan) tarafından cevaplandı
9.5 aylık oğlum aynı tırmanmalara başladı asla oturmak istemiyor oturunca hemen mızmızlanıyor sürekli kolundan tutup gezdirmemi istiyor bi yürüselerde rahatlasak :)
5 Nisan 2021 (110 puan) tarafından yorumlandı
Yuruyunce yine rahatlayamicaz aman oraya gitme aman sunu yapma yarim saat kesintisiz oturdugumu hatirlamiyorum
5 Nisan 2021 (2,021 puan) tarafından yorumlandı
Valla su an eğilip yürütmekten daha iyi olacağına eminim gerçi herkes yürüyünce daha zor oluyor diyor ama ben istiyorum neticede bebek büyütmek gerçekten sabır işi
0 oy
5 Nisan 2021 (2,835 puan) tarafından cevaplandı
Hayirli olsunn1 yaş sendromu 
5 Nisan 2021 (110 puan) tarafından yorumlandı
1 yas sendromumu o nasik oluyor
5 Nisan 2021 (2,835 puan) tarafından yorumlandı
Bu yeni moda canım 2 yaş için anlattıkları şeyi şuan çocuklar 1 yaşta yaşıyor ne hikmetse :-)resmen kızım şuan bize kök sokturuyor
0 oy
5 Nisan 2021 (8,034 puan) tarafından cevaplandı
Dis cikartyot ola bilir.ve ya yeni oyrendiyi beceriyi gelisdirme asamasinda oldugu icin cani aciyir ola bilir.kizim 17aylik butungun beraberiz.oyunlar oynariz ola bildiyince fazla zaman gecirmeye calisiyorum.bebek onlar bize ihtuyaclari var.daha fazla ilgilenmemiz lazim ki sonra gelisiminde de sorun yasamayalim
5 Nisan 2021 (110 puan) tarafından yorumlandı
Eller parmaklar buldugu hersey agzinda zaten ..yatagini bile kemirmis.
Bende ayni fikirdeyim zaten 7 24 onunla yerde iyun oynuyoruz ama su son 3gundur cok farkli hep mizmiz umarim distir
5 Nisan 2021 (8,034 puan) tarafından yorumlandı
1yas bebeklerde uyku gerilemesi istahsizlik miz mizlik olan bir durum.1yas sendromu.kizimda 11ayda basladi 3ay kadar surdu.gecici bir donem merak etmeyin.
0 oy
5 Nisan 2021 (936 puan) tarafından cevaplandı
Benim de kızım on aylık son bir haftadır hep öyle. Artık yürümeye başlayacak onun sancıları galiba diye düşünüyorum
0 oy
5 Nisan 2021 (1,218 puan) tarafından cevaplandı
Benimde haftaya yaşina girecek ayni! sürekli bagiriyo. Disarida yürürken düşmesin diye kapşonundan tutuyorum, tuttuğumu görünce basiyo çiğliği kendini yere atiyo. Evde yine istediği biseyi vermezsek vay halimize!. Sessiz bi muhitte yaşyoruz resmen tüm semti inletiyoruz.  Ne yapacagimi şaşirdim, varsa bi formülü bende öğrenmek isterim.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

11 aylık bebeğim ayakta mızmızlanıyor, neden olabilir?
11 aylık bebeğinizin ayakta mızmızlanmasının temel nedenleri arasında gelişimsel değişiklikler, artan bağımsızlık isteği, dikkat ihtiyacı veya henüz tam olarak ifade edemediği ihtiyaçları olabilir. Bebeğinizin bu yeni keşif sürecinde yaşadığı değişimlere adapte olmaya çalıştığını unutmayın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek ayakta dururken sürekli ağlıyor, nasıl sakinleştirmeliyim?
Bebeğiniz ayakta dururken ağlıyorsa, öncelikle sakin bir ses tonuyla onunla konuşun ve fiziksel temasta bulunun. Ona sevgi dolu bir kucaklaşma veya nazikçe sırtını sıvazlama, kendini güvende hissetmesine yardımcı olabilir. Oyuncaklarla dikkatini dağıtmak veya farklı bir aktiviteye yönlendirmek de işe yarayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğimin ayakta durma sürecinde mızmızlanmasını azaltmak için neler yapabilirim?
Bebeğinizin ayakta durma sürecindeki mızmızlanmasını azaltmak için ona güvenli bir ortam sağlayın ve keşfetmesine izin verin. Oyun zamanlarını onunla birlikte yerde geçirerek ilgi gösterin. Rutin oluşturmak ve uyku/beslenme düzenine dikkat etmek de huysuzluğu azaltmaya yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
11 aylık bebeğim hiçbir şeyden mutlu olmuyor, ne gibi bir sorun olabilir?
Bebeğinizin hiçbir şeyden mutlu olmaması, tıbbi bir durumun belirtisi olabileceği gibi, gelişimsel bir evre veya duygusal bir ihtiyacın karşılanmadığı anlamına da gelebilir. Eğer bu durum uzun sürerse veya başka belirtiler varsa, mutlaka bir çocuk doktoruna danışmanız önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Ayakta durmaya başlayan bebeklerde görülen mızmızlık ne kadar sürer?
Ayakta durmaya başlayan bebeklerde görülen mızmızlık, genellikle bebeğin bu yeni becerisine adapte olduğu ve gelişimsel sürecini tamamladığı birkaç hafta sürebilir. Ancak her bebek farklıdır ve bu süreçte sabırlı olmak önemlidir. Kalıcı veya aşırı bir mızmızlık durumunda doktora başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 454 göst.
25 Eylül 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde MavisAras (255 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 492 göst.
0 oy
14 cevap 877 göst.
17 Nisan 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde NurayCan (42 puan) tarafından soruldu

1,512,748 soru

24,673,249 cevap

367,384 kullanıcı

...