Emzirirken Mısır Gevreği: Tüketilebilir mi?

0 oy
2,427 göst.
7 Mayıs 2021 Doğum Sonrası Anne kategorisinde (127 puan) tarafından soruldu

Bunu tüketmek sizce emzirirken sıkıntı yaratır mı? Zayıflamak için değil de ara öğün gibi düşünebilirsiniz :))

image


Bebek Ayı 4,5

8 Cevaplar

0 oy
7 Mayıs 2021 (68 puan) tarafından cevaplandı
Ben çok severim :) oğlum 5 aylık ilk zamanlarda canım çekip yemiştim bi zararını görmedim :) 
7 Mayıs 2021 (127 puan) tarafından yorumlandı
Tamam canım sağol :)
-Reklam-
0 oy
7 Mayıs 2021 (1,026 puan) tarafından cevaplandı
Canım ye ama sütün içerisine 2-3 damla limon damla süt gaz yapmasın bebeğine 
7 Mayıs 2021 (1,539 puan) tarafından yorumlandı
Limon zaten gaz yapan bişey :)
7 Mayıs 2021 (127 puan) tarafından yorumlandı
Sütü normalde tuketirim zaten çok şükür gaz oluyor ama çıkarabiliyor :)
7 Mayıs 2021 (1,026 puan) tarafından yorumlandı
İşte asidik özelliği ile canım üstteki laktozu azaltıyor
7 Mayıs 2021 (127 puan) tarafından yorumlandı
Hm anladım kuzum tamam sağolasın
0 oy
7 Mayıs 2021 (2,701 puan) tarafından cevaplandı
Ne zararı olacak ki :) sadece süt gaz yapabilir yoksa gevrekten nolcak
7 Mayıs 2021 (127 puan) tarafından yorumlandı
Ne biliyim formda kalmak için yeniyor ya genelde içinde başka bişey vardır belki diye düşündüm :)
7 Mayıs 2021 (2,701 puan) tarafından yorumlandı
Valla canım ben yulaflı yiyorum laktozsuz sütle beraber süte iyi geldiğini duymuştum
7 Mayıs 2021 (127 puan) tarafından yorumlandı
Tamam kuzum Allah razı olsun teşekkür ederim
0 oy
7 Mayıs 2021 (1,539 puan) tarafından cevaplandı
Yiyebilirsin canım hem sütle yiyeceğin için iyi bile olur
7 Mayıs 2021 (127 puan) tarafından yorumlandı
Aynen canımda çekiyor zaten ;)
0 oy
7 Mayıs 2021 (247 puan) tarafından cevaplandı
Neden yenmesin ki? Baharatli şeyler dışında her şeyi yiyebilirsiniz 
7 Mayıs 2021 (127 puan) tarafından yorumlandı
Yani mesela bitki çayları çok tavsiye edilmiyor ya buda onun gibi olabilir mi acaba diye düşündüm
0 oy
7 Mayıs 2021 (9,840 puan) tarafından cevaplandı
Yulaflısını yerseniz sütü de arttırır. Laktozsuz sütle tüketirseniz gaz olmasını önler
7 Mayıs 2021 (127 puan) tarafından yorumlandı
Teşekkür ederim ♥️
0 oy
31 Mayıs 2021 (34 puan) tarafından cevaplandı
Yaa bende çok seviyorum. Almıştım laktozsuz sütle yedim bebeğime gaz yaptı kalanını yiyemiyorum
0 oy
31 Mayıs 2021 (98 puan) tarafından cevaplandı
Tabikide yanilebilir. Bende cok seviyorum. Ara öğün olarak yiyorum hatta süt  yapması  acısından içine  hurma ve dut kurusu koyarsanız coklezzetli ve sağlıklı oluyor.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Emzirirken mısır gevreği tüketmek anne sütünü etkiler mi?
Emzirirken mısır gevreği tüketmek genellikle anne sütünü doğrudan olumsuz etkilemez. Ancak, bazı bebeklerde alerjik reaksiyonlara veya gaz sancısına neden olabilecek içeriklere dikkat etmek önemlidir. Özellikle şekerli veya katkı maddesi içeren mısır gevreklerinden kaçınılması tavsiye edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emziren anneler hangi tür mısır gevreklerini tercih etmeli?
Emziren anneler, ara öğün olarak mısır gevreği tüketmek istediklerinde, öncelikle tam tahıllı, lifli ve ilave şekeri az olanları tercih etmelidir. Yulaf bazlı veya sade mısır gevrekleri daha sağlıklı seçenekler olabilir. İçerik listesini kontrol ederek katkı maddesi ve alerjen içermediğinden emin olmak önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirirken mısır gevreği yemek kilo aldırır mı?
Emzirirken mısır gevreği yemek, miktarına ve içeriğine bağlı olarak kilo aldırabilir. Ara öğün olarak tüketildiğinde, porsiyon kontrolü yapmak ve şeker oranı düşük, lifli seçenekleri tercih etmek kilo alımını önlemeye yardımcı olur. Aşırı miktarda tüketilen herhangi bir gıda kilo alımına yol açabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirme döneminde mısır gevreği alerji yapar mı?
Bazı mısır gevrekleri, özellikle buğday veya gluten içerenler, emziren annelerde veya bebeklerde alerjik reaksiyonlara neden olabilir. Bebeğinizde huzursuzluk, döküntü veya sindirim sorunları fark ederseniz, mısır gevreği tüketimini bırakıp doktorunuza danışmanız önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emziren anneler için mısır gevreği sağlıklı bir ara öğün müdür?
Doğru seçildiğinde, mısır gevreği emziren anneler için sağlıklı bir ara öğün olabilir. Lifli ve tam tahıllı mısır gevrekleri enerji sağlar ve tokluk hissi verir. Ancak, yüksek şekerli veya işlenmiş ürünlerden kaçınılmalı, porsiyon kontrolüne dikkat edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 428 göst.
1 Mayıs 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Çınarbebek (34 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 2,299 göst.
13 Ocak 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Özgiss (189 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 1,377 göst.
26 Mart 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde _mlkkkk_ (39 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 399 göst.
18 Haziran 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Pembiş (750 puan) tarafından soruldu

1,512,781 soru

24,673,712 cevap

367,414 kullanıcı

...