Bebek Bezi Kaka Sızdırır mı? Beden Değişimi ve Bağlama Hatası

0 oy
1,763 göst.
27 Mayıs 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (1,370 puan) tarafından soruldu
Bebeğim 5 buçuk kilo Molfix 2 beden kullanıyorum elimdeki az kaldı bitince 3 numaraya geçeceğim. Son zamanlarda kakası arkadan badisine çıkmaya başladı acaba 3 numaraya geçmedim diye mi? Yoksa yanlış mı bağlıyorum anlamadım. Sizde de oluyo mu?
Bebek Ayı 69 günlük

19 Cevaplar

0 oy
27 Mayıs 2021 (455 puan) tarafından cevaplandı
Kucuk geliyordur bez . Lastik izi yapıyor mu bacaklarina
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Yeni başladı iz yapmaya geçeyim bari büyük bedene kalsın elimde kalan
-Reklam-
0 oy
27 Mayıs 2021 (57 puan) tarafından cevaplandı
Benim de bebeğim 20 günlük 1 numara molfix kullanıyorum ilk günden beri arkadan atıyor .  Arkayı uzun bırakıyorum da yine aynı anlamadım 
27 Mayıs 2021 misafir tarafından yorumlandı
Molfixin boyu kısa canım. Birde sleppy al. Aradaki farkı gorrceksin
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Sleepy 3 beden vardı elimde bide onu deneyim ya. Benim 1 numarada cikmiyodu daha 1 haftadır falan böyle
27 Mayıs 2021 (57 puan) tarafından yorumlandı
Sleepy alacam artık bu bitsin
0 oy
27 Mayıs 2021 (236 puan) tarafından cevaplandı
Benim kizla yakin kilosu ben 3 no kullaniyorum canim 
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Benim bebek küçüktü hemen 5 buçuk olacagini tahmin edemedim 6 kiloya kadar diye çoklu almıştım ondan küçüldü herhalde alayım bari büyük beden
27 Mayıs 2021 (236 puan) tarafından yorumlandı
Bende de oyle oldu bende verdim doguracak akrabama ziyan olmasin diye
0 oy
27 Mayıs 2021 (484 puan) tarafından cevaplandı
Bez küçük geliyordur canım 1 beden büyüğünü alarak kaka yapacağı zamanlarda onu kullana bilirsin kakasını yapınca küçük olan bezi kullanıp bitirebilirsin
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Mantıklı sağolun
0 oy
27 Mayıs 2021 (4,654 puan) tarafından cevaplandı
Kucuk geldiğinden cikiyor olabilir. Bende molfix kullaniyorum oyle bir sey yasamadim hic
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Doğrudur 6 kiloya kadar yazıyı diye çok almıştım ama dar olmaya basladi sanırım
0 oy
27 Mayıs 2021 (515 puan) tarafından cevaplandı
Küçük geliyordur canım biz 36 günlüğuz 5.200 kilonuz 3 numara kullanıyoruz
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Benim bebek küçüktü 5 buçuk kilo olacağını tahmin edemedim 2 beden baya çok aldım herhalde az kaldı zaten elimde de kalsın istemiyorum ama alayım bari büyük beden
0 oy
27 Mayıs 2021 (309 puan) tarafından cevaplandı
Belki küçük geliyordur. Ben bayb turco kullanıyorum henüz hiç sızdırma yapmadı. Baya doluyor içi  çiş falan ama ıslaklık yok şükür. Sen 3 e geç ben 4600 bebeğime 2 kullanıyorum tam oluyor 
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Ben hemen 6 kilo olmaz diye biraz fazla almıştım az kaldı ama elimde de kalsın istemiyorum. Dediğiniz gibi küçük geliyo artık sanirim
0 oy
27 Mayıs 2021 (1 puan) tarafından cevaplandı
Aaa benimde bebegim 6 240 gram hala 2 numara kulanıyorum bendede çok oluyor biraz sert bağlayın böyle olmaz
0 oy
27 Mayıs 2021 (746 puan) tarafından cevaplandı
Küçk geldiği içn olyo bnce. Bnde senn gibiydim bezi değiştrdm rahatladım elimde 10 tane faln kaldı ama olsun önemli değil çocuklu bri gelirse veririm dye düşündüm gelmzsde nasp olrsa 2. Ye kullanırım dedim attım Kenra
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Aynen bende büyük alayım bari teşekkürler
0 oy
27 Mayıs 2021 (8 puan) tarafından cevaplandı
Kızım 6.5 kilo Şubat ayından beri 4 numara kullanıyorum canım
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Peki 4 numara ne kadar kullanırım ki çoklu paket alsam 200-300 kadar
0 oy
27 Mayıs 2021 (62 puan) tarafından cevaplandı
Benimde öyle oluyordu büyük bez almaya başladım bez mi büyük die şuan 3 aylık olucaz 4 numara sleepy kullaniyorum sonradan fark ettim bez kaymasin die cırtıni biraz sıkı kapatınca çıkıyormuş belki seninde öyledir
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Benim bebekde popo küçük zaten tutmuyo çıtçıtlı badi tutuyo bezi
28 Mayıs 2021 (62 puan) tarafından yorumlandı
Hmm anladım canım birsuru bez denedim 3ayda en iyi sleepy bi dene istersen sende
28 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
3 numara hediye gelmişti onu bı deneyecegim belki geçerim bende. Aslında başta sleepy almayı düşünürken hamilelikte içinde siyah biseyler cikiyo kesince falan diye bişey okudum soğudum sonra
28 Mayıs 2021 (62 puan) tarafından yorumlandı
O her bezde oluyor bence ben ilk Molfix almıştım onun gobege denk gelen ön tarafında yazi olan yerinde sertlik vardı acıtır die kullanamadim biminkini a101 prima hepsini denedim en son sleepy ye karar verdim prima da çok iyi tabi sleepy den sonra
0 oy
27 Mayıs 2021 (1,668 puan) tarafından cevaplandı
2 nuöata küçuk benimki 5 kilo 2 haftadait falan 3 kulaniyorum 
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Teşekkürler canım üzerinde 6 kilo yazınca 6 kiloya kadar olacak sanıyorum acemilik işte
0 oy
27 Mayıs 2021 (645 puan) tarafından cevaplandı
Canim ben 4 kiloyken 3 numaraua geçtim sen 3 numaraya gecmekte gec kalmissin
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Benim bebeğin popo kısmı küçük biraz. 3 kilo doğdu o zaman sleepy 1 numaranın bile içinde kaliyodu sleepy küçük olduğu halde. Yenice küçük gelmeye başladı 2 numara
27 Mayıs 2021 (645 puan) tarafından yorumlandı
Erkek bebek mi erkek bebeklerde galiba daha cok cikiyo :)
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Evet erkek ondan herhalde kalça hiç yok :)
0 oy
27 Mayıs 2021 (778 puan) tarafından cevaplandı
Benim bebeğiminde çıkıyor 3 numara kullanıyorum ben bebeğin kaka yapışıyla ve bebeğin duruş sekliylede alakalı bazı pozisyonlarda çıkıyor dışına maalesef 
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Benim bebek hep mukuslu yapiyo zaten orası da ayrı dert alerjiden supheleniyorum
27 Mayıs 2021 (778 puan) tarafından yorumlandı
Olabilir çocuk doktoruna muayene ettirin gerek görürse alerji bölümüne yonlendirsin
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Gittik canım bugün verdik örnek ve kan
27 Mayıs 2021 (778 puan) tarafından yorumlandı
İnşallah bir şey çıkmaz alerji çok zor benim büyük oğlum 5 yaşında daha yeni yeni atlatiyor doğduğundan beri çekiyoruz çok zor Allah yardım etsin
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Amin inşallah, bizde çok kanlı kaka olmadığı için şehir Hastanesi'ndeki doktor önemsemedi. Üniversiteye götürdüm mukuslu kakası ve cildde kızarıklıklar. Bide çok huysuz, gazlı ağlayan bı bebek. Bu şikayetler süt ürünü tukettigim de had safhaya çıkıyor. Artık kendi kendime kestim süt ürünlerini. Gaz dönemi geçince başlayacağım yemeye alerjisi cikmazsa
0 oy
27 Mayıs 2021 (199 puan) tarafından cevaplandı
Ben Prima pampers pure 2 numara kullanıyorum hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım hatta bazen 12 saat kaldığı oluyor bezin ama hiç sızıntı ve tasma yapmadı
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Prima kullanmayı düşünmüyorum. 12 saatte pismiyo mu?
27 Mayıs 2021 (199 puan) tarafından yorumlandı
Hayır asla pismiyor hatta hiç pişik kremi bile kullanmıyorum o kadar güzel bir bez biraz pahalı ama çok memnunum hangi bezi kullandiysam pure kadar performans alamadim
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Anladım canım benim bebekte böbrek genişlemesi var o yüzden sık sık değiştiriyorum o yüzden pahalı gelir bana
27 Mayıs 2021 (199 puan) tarafından yorumlandı
Anladım canım çok geçmiş olsun bende gündüz iki üç saati geçirmem ama geceleri 12 saat duruyor çoğu zaman
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Gece de emzirmeye kaldırdığında değiştiriyorum uyansa da mecbur
27 Mayıs 2021 (199 puan) tarafından yorumlandı
O zor işte canım Allah kolaylık versin evladına şifa versin
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Amin inşallah
0 oy
27 Mayıs 2021 (1,942 puan) tarafından cevaplandı
Bence kaka konusunda bezler kifayetsiz kalıyor. Benim oglum doğdu doğalı sleepy kullanıyorum. Çok yapınca ya da gazla beraber şiddetli yapınca hemen çıkıyor. 
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Benim bebek hep şiddetli ve sesli yapiyo bide sıvı
27 Mayıs 2021 (1,942 puan) tarafından yorumlandı
Benim de öyle hep çıkıyor bezden
0 oy
27 Mayıs 2021 (426 puan) tarafından cevaplandı
Canım benim kızım da 4.600 gr 2 numara kullanıyorum molfiks in pure soft serisi var 2 numarayı ondan aldım ben çok daha esnek yumuşak 3 alacaksan pure soft serisinden al küçük gelince çıkıyor bende çoklu almadım 1 elimde çok kaldı artık çoklu almıycam 2 de zaten şimdi tam 20 güne 3 geçeriz blzde 
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Püre soft olandan zaten. Ben 1 numara çok kullandım sürekli yaptığı için yeyistiremedik bile geçen ay arkamı dönüyodum bı daha yapiyodu. Bende büyük numara alayım bari yada ikinmaya başlayınca büyük numara takayım elimdekileri çişini yaparken kullanayım
27 Mayıs 2021 (426 puan) tarafından yorumlandı
Akşam takın büyük olanı küçük olanı gün içi takın
0 oy
27 Mayıs 2021 (246 puan) tarafından cevaplandı
Sleepy kullanıyorum hiç akitmadi yaa..bir ara bulamamıştım canbebe kullandım mecburiyetten her yapısında.kakasi  sırtına.cikiyordu.
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Canbebe bana çok itici geliyo şimdi nasıl bilmem ama çok uzun yıllar önce kardeşimde  kullandık az sızdırma yapiyodu o zamandan kalma psikoloji herhalde bedava verseler almayacam. Elimde 3 numara sleepy vardı bide onu deneyim bari
0 oy
27 Mayıs 2021 (129 puan) tarafından cevaplandı
Bez küçük geliyor benim kızım 4bucuk kilo 3 numara kullaniyorum ben hem sıkmaz daha rahat eder. Bebeğiniz doğduğu günden beri hergün kakasini yapıyor mü acaba ve ne şekilde besliyorsunuz
27 Mayıs 2021 (1,370 puan) tarafından yorumlandı
Anne sütüyle besleniyo. Hergün yapar bu hafta biraz azalttı ama miktarı arttı. Bir buçuk ay kadar aşırı çok yaptı ben bı bezi alıyodum diğerine yapiyodu

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebek bezinden kaka sızması neden olur?
Bebek bezinden kaka sızması, genellikle bezin yanlış beden veya yanlış bağlanması, bebeğin kilosuna uygun olmayan bez seçimi veya bezin emiciliğinin yetersiz olmasından kaynaklanır. 5.5 kg bebek için Molfix 2 numara kullanıp 3 numaraya geçişte yaşanan sızmalar, bezin bedeninin tam oturmaması veya sızdırmazlık özelliğinin değişmesiyle ilgili olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek bezi beden değişimi kakayı etkiler mi?
Evet, bebek bezi beden değişimi kakayı etkileyebilir. Bebeğin kilosuna uygun olmayan bir beden bez kullanmak, özellikle arka kısmından sızmalara yol açabilir. 5.5 kg bebek için 2 numaradan 3 numaraya geçişte, yeni bezin tam oturup oturmadığını kontrol etmek önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Molfix bez 2'den 3'e geçince kaka sızması olur mu?
Molfix bezde 2 numaradan 3 numaraya geçişte kaka sızması yaşanması mümkündür. Bu durum, yeni bedenin bebeğin vücuduna tam oturmaması, bacak aralarındaki lastiklerin doğru yerleşmemesi veya bezin doluluk oranıyla ilgilidir. Bezi bağlama şeklinizi gözden geçirmeniz önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek bezi arkadan kaka sızdırırsa ne yapılmalı?
Bebek bezi arkadan kaka sızdırırsa, öncelikle bezin doğru beden olduğundan emin olun. Bezi bağlarken bacak çevresindeki lastiklerin dışarıda kalmadığından ve bel kısmının sıkı ama rahat olduğundan emin olun. Gerekirse farklı bir bez markası veya daha emici bir model deneyebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Acemi anne bezi yanlış bağlama kakayı önler mi?
Acemi annelerin bez bağlama tekniği, kaka sızmalarını önlemede kritik rol oynar. Bezi bebeğin bacak aralarına tam oturtmak, bel kısmını doğru ayarlamak ve yapışkanları düzgünce sabitlemek, kaka sızmasını büyük ölçüde engeller. Bezi bağlama videolarını izlemek faydalı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 338 göst.
0 oy
2 cevap 318 göst.
19 Şubat 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Mlk6 (363 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 196 göst.
4 Haziran 2024 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Bambam (300 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 366 göst.

1,512,801 soru

24,673,957 cevap

367,431 kullanıcı

...