1 Yaşından Önce 3 Numara Mama: İştahsız Bebekler İçin Güvenli mi?

0 oy
493 göst.
12 Haziran 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde (5,660 puan) tarafından soruldu

normalde 1 yaş ama bebeğim aşırı derecede iştahsız mama yemiyor anne sütü hiç olmadı ek gıda yemiyor herşey denedim yok 15 saat oldu aç kan şekeri düşmesin die zorla yatırıp ağzına pekmez verdim çığlık kıyamet biberon görünce ağlıyor diş geliyor üstten ama bu nasıl bir yememe diş bu kadar iştahsız yapsr mı acaba mamadna mı tiksindi ablam tadına baktı dedi iğrenç nasıl yesin bende diyorum acaba gidip 3 numaramı alsam belki o daha mı güzel yoksa devam sütü mü versem hani satılıyor ya 1 yaş üstü yazıyor kafam karışık 

Bebek Ayı 10

4 Cevaplar

0 oy
12 Haziran 2021 (562 puan) tarafından cevaplandı
Arasinda pek tat farkli yok ta canim al dene bi benim bebegimde istahsiz ben devam sutune 1 2 cicibebe koyuyorum seviyor öyle 
12 Haziran 2021 (5,660 puan) tarafından yorumlandı
bende denedim ama biberon tıkadı
12 Haziran 2021 (562 puan) tarafından yorumlandı
Canim cicibebeyi robottan gecirip toz haline getirebilirsin kavanoza koy öyle hem mama hem de diger ögunlerde pratik oluyor ıslatma derdin falan olmuyor
-Reklam-
0 oy
12 Haziran 2021 (531 puan) tarafından cevaplandı
Canım bebeğin bir yaşında ise doktoruna danışıp cicibebe süt verebilirsin en azından uzun süre tok tutuyor ve bizde o durumdayız 2 aydır aşırı iştahsız kaşığı uzaattigim gibi ağzını kitliyor bende cicibebe süt veriyorum gerçi onuda fazla yemiyor
12 Haziran 2021 (5,660 puan) tarafından yorumlandı
değil ama verdim onu da yemedi
12 Haziran 2021 (531 puan) tarafından yorumlandı
Aynı benimki sadece su içer
0 oy
12 Haziran 2021 (140 puan) tarafından cevaplandı
canim benimki dis zamani hep sut icer 1 yas oldu gunde 3 kez sut icer yenede devam sutu bebelav 1 yassonrasi.
0 oy
12 Haziran 2021 (219 puan) tarafından cevaplandı
Eline tatlı meyve verebilirsin pekmez dişini rahatsız eder. Zorladikca daha şiddetli reddeder kendi eline tuttur öyle oynaya oynaya bi iki isirsa bile fayda yoksa tamamen reddedebilir her şeyi

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

1 yaşından önce 3 numaralı mamaya geçmek güvenli midir?
Genellikle 1 yaşından önce 3 numaralı mamaya geçmek önerilmez. Ancak bebeğinizin özel durumları ve doktor tavsiyesi doğrultusunda bu karar değişebilir. Doktorunuza danışmanız en doğrusudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde iştahsızlık ve mama reddi neden olur?
Bebeklerde iştahsızlık ve mama reddi diş çıkarma, hastalık, besin alerjisi, tat değişikliği veya mama türünden kaynaklanabilir. Bebeğinizin davranışlarını gözlemleyerek olası nedenleri belirleyebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Diş çıkarma iştahsızlığa neden olabilir mi?
Evet, diş çıkarma süreci bebeklerde ağrı ve rahatsızlık yaratarak geçici iştahsızlığa neden olabilir. Bu dönemde beslenme konusunda daha sabırlı olmak önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
1 yaş altı bebeklere devam sütü verilebilir mi?
1 yaş altı bebeklere genellikle devam sütü değil, bebek formülü veya anne sütü önerilir. Devam sütleri genellikle 1 yaşından sonraki beslenme ihtiyaçlarına göre formüle edilmiştir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Mama tadını beğenmeyen bebeğe ne yapılmalı?
Mama tadını beğenmeyen bebeğiniz için farklı mama markalarını veya formüllerini deneyebilirsiniz. Doktorunuza danışarak bebeğinizin damak tadına uygun alternatifleri keşfedebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 866 göst.
18 Mart 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde ❤️Tosbiş❤️ (5,660 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 972 göst.
21 Kasım 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde ❤️Tosbiş❤️ (5,660 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 1,357 göst.
12 Ekim 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde ❤️Tosbiş❤️ (5,660 puan) tarafından soruldu

1,512,782 soru

24,673,814 cevap

367,419 kullanıcı

...