Emziren Anneler Aşı Oldu mu? Bilmeniz Gerekenler

0 oy
783 göst.
19 Haziran 2021 12-24 ay arası bebekler kategorisinde (681 puan) tarafından soruldu
İyi geceler bayanlar 

4 Cevaplar

0 oy
19 Haziran 2021 (1,743 puan) tarafından cevaplandı
Hayır canım olmadım olmamda
19 Haziran 2021 (681 puan) tarafından yorumlandı
Nedeni ne peki
19 Haziran 2021 (1,743 puan) tarafından yorumlandı
İçeriğindeki şeylerin Bize zarar vermiyecegine dair bilimsel kanıtı olmayan hiçbir aşıyı wurunmam kızımda aşısız dır
20 Haziran 2021 (1,698 puan) tarafından yorumlandı
Aşilarin hiç bir zaman zararı olmaz yan etkisi olur oda her bünyede karsilasilabilir ateş cikmasi da vücudun savaşa geçtiğinin gostergesidir asilarimizi olalım
20 Haziran 2021 (1,743 puan) tarafından yorumlandı
Zararının olmadığına dair Bi kanıt warmı
20 Haziran 2021 (1,743 puan) tarafından yorumlandı
İlk defa denenmiş Bi aşı için çok emin konuşuyorsunuz
20 Haziran 2021 (1,698 puan) tarafından yorumlandı
Ben degil sağlıkcilarimiza güvenmek zorundayiz
-Reklam-
0 oy
19 Haziran 2021 (615 puan) tarafından cevaplandı
Yan etkisi daha az diye sinovac oldum
19 Haziran 2021 (46 puan) tarafından yorumlandı
Valla bende napıcam şaşırdım sinovac yan etkisi az biotehc ateş kolda şişlik yapıyormus
19 Haziran 2021 (681 puan) tarafından yorumlandı
Biyontec daha koruyucu ama
20 Haziran 2021 (615 puan) tarafından yorumlandı
Öyle deniliyor ama ben riske atamam bazı doktorlar da yan etkilerinden dolayı bunu çok önermiyorlar gelecekteki etkisi bilinmiyor diye kendi doktorumuzda öyle demişti emrenler için.
20 Haziran 2021 (1,698 puan) tarafından yorumlandı
Sinavoc geleneksel bir aşı küçükken olduklarimiz gibi biyontek geliştirilmiş teknoloji ile yapılmış içeriğinde koruyucular olduğu için biraz yan etkileri gorulebilirmis zaten bebeklerimiz de aşı olunca yan etki ateş vs oluyo yani vucudun savaşa girdiğini gösteriyor
0 oy
19 Haziran 2021 (681 puan) tarafından cevaplandı
Bende kararsizim ama antikor oluşur diyorlar bir yandan da istiyorum 
19 Haziran 2021 (46 puan) tarafından yorumlandı
Bebegim 6 ayını yeni bitirdi işte yarın randevu alıp oluyum inşallah
19 Haziran 2021 (1,550 puan) tarafından yorumlandı
Ben yarın oluyorum biontech ins emziriyorumda doktorum ol dedi bebeğe antikor geçsin bakalım ins iyi olur
20 Haziran 2021 (46 puan) tarafından yorumlandı
Emzirmeye devam mı peki
20 Haziran 2021 (1,550 puan) tarafından yorumlandı
Evet emziriyorum
0 oy
19 Haziran 2021 misafir tarafından cevaplandı

Ben geçen hafta oldum biontech. Senden önce başkası da sormuştu. Kopyalayayım dedim :)


Kızım 14 aylık emziriyorum da biontech oldum geçen hafta. Aşı yapanlar bikaç gün ek gıda ağırlıklı beslenmesini söyledi. Çocuk doktorumuz kesmenize gerek yok normal şekilde devam edin dedi. Kolda tetenoz aşısı gibi ağrısı oldu iki gün. Kolum geçtkiteni sonraki gece bikaç saat sıcak basması üşüme eklem ağrısı yorgunluk ve mide bulantısı oldu.bunlardan sonra da bir gün   Göğüs ağrısı meme ucu hassasiyeti ve kitle oluşumu oldu. Şimdi geçti. Do ktora gitmedim hepsi olabilen yan etkilerde vardı. 
20 Haziran 2021 (46 puan) tarafından yorumlandı
Uff baya etkileri var aşıdan sonra emzircekmiyiz
20 Haziran 2021 misafir tarafından yorumlandı
Benimkiler çok kısa sürdü. Sıcak basması üşüme falan hele bikaç saatte normale döndü. Ama uzun süre de bilir ya da hiç olmaya da bilir. Ben emzirdim canım doktoruma daha çok güveniyorum o yüzden. Bebekte de herhangi bir farklı durum gözlemlemedim. Rutin devam ediyoruz halen

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Emziren anneler COVID-19 aşısı yaptırdı mı? Güvenli mi?
Evet, emziren anneler COVID-19 aşısı yaptırdı ve aşılar güvenli kabul ediliyor. Aşılama, hem anne hem de bebek için enfeksiyon riskini azaltır. Emzirme yoluyla antikorların bebeğe geçmesi de mümkündür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emziren anneler hangi aşıları olabilir? Takvimi nedir?
Emziren anneler, genel aşı takvimindeki tüm aşıları olabilir. Özellikle grip ve boğmaca aşıları emzirme döneminde önerilir. Doktorunuza danışarak size uygun aşı takvimini belirleyebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirirken aşı olmak sütün kalitesini etkiler mi?
Hayır, emzirirken aşı olmak sütün kalitesini olumsuz etkilemez. Aşılar, anne sütüne geçerek bebeği hastalıklara karşı koruyucu antikorların oluşumunu destekleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emziren anneler aşı sonrası nelere dikkat etmeli?
Emziren anneler aşı sonrası hafif yan etkiler yaşayabilir. Bol sıvı tüketmek, dinlenmek ve ağrı kesici kullanmak (doktor önerisiyle) genel önerilerdir. Bebek emzirmeye devam edilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emziren anneler için aşılar hakkında doktor tavsiyesi nasıl alınır?
Emziren anneler, aşılar hakkında en doğru bilgiyi ve kişiye özel tavsiyeyi çocuk doktorları veya aile hekimlerinden alabilirler. Doktorunuz, aşıların faydaları ve potansiyel riskleri hakkında sizi bilgilendirecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 703 göst.
23 Ekim 2021 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Aysesmmsk (108 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 226 göst.
2 Eylül 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Oblomov (8 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,715 göst.
18 Temmuz 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde SadeceAnne. (221 puan) tarafından soruldu
0 oy
31 cevap 2,358 göst.
25 Haziran 2021 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Ressam11.1 (283 puan) tarafından soruldu

1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...