Bebek Mama Reddetme Sorunu Nasıl Çözülür?

0 oy
493 göst.
22 Haziran 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (314 puan) tarafından soruldu
Kizlar bebegim 3.5 aylik evolvia mamayi sormustum size dediginiz gbi yaptim fakat icmedi ne yapacağım mama mi degistirmem lazim once icti tadini alinca diliyle itti surati değişti midesi bulandi kustu ne yapmaliyim
Bebek Ayı 3.5

5 Cevaplar

0 oy
22 Haziran 2021 (2,365 puan) tarafından cevaplandı
Hipp combiotik kullaniyorum cnm ben buda organik mama
22 Haziran 2021 (314 puan) tarafından yorumlandı
Yani acaba tadinimi begenmedi ki
22 Haziran 2021 (2,365 puan) tarafından yorumlandı
Bilemem Cnm biz bı kere ama denedik sevmedi hiç. Evolvia denemedim hiç. Bide Bebelac Gold denedim onu sevdi ama organik diye hipp ten sasmadm
23 Haziran 2021 (314 puan) tarafından yorumlandı
Bize bunu alerji icin verdi ama
-Reklam-
0 oy
22 Haziran 2021 (484 puan) tarafından cevaplandı
Hipp bio combiotik tavsiye ederim kaka ve gaz problemi yapmıyor 
22 Haziran 2021 (314 puan) tarafından yorumlandı
Bu allerjik bebekler icinmi o
22 Haziran 2021 (484 puan) tarafından yorumlandı
Yok normal organik mamalardan. Alerji maması nasıl oluyor bilmiyorum
23 Haziran 2021 (314 puan) tarafından yorumlandı
Bunu alerji icin verdi doktor
0 oy
22 Haziran 2021 (1,107 puan) tarafından cevaplandı
Bizim bebekte Bebelac Aptamil aldım yemiyor diskiniyor ama ilk doğduğu günden itibaren 2ay mama  ve anne sütü idi aonra bide diskindi bıraktı neyse 2ayda mama vermedim sütüm yeterli idi sonra geçen hafta yine Aptamil aldım verdim yok yemiyor biberonu dikiyle itiyor kaşıkla dışarıya akıtıyor midesi bulanıyor bende sizin gibiyim yemezse yemiyor demekki ama keşke nasıl yedirecegimizi bilsek 
23 Haziran 2021 (314 puan) tarafından yorumlandı
Aynen vallahi
0 oy
22 Haziran 2021 (746 puan) tarafından cevaplandı
5 buçk aylık olmak üzere benimkide içmiyo doymadığna eminim napcm blmiyorm 
23 Haziran 2021 (314 puan) tarafından yorumlandı
Yani midesini bulandirdi itiyo diliyle doyuyor suan ama illaki büyüyor napicam bilmiyorum
0 oy
22 Haziran 2021 (10 puan) tarafından cevaplandı
Ben evolvia kullanıyorum memnunum kabızlık sorunumuz oldu diğer mamalarda cok şükür bu mamada olmadı 
23 Haziran 2021 (314 puan) tarafından yorumlandı
Bebegim icmedi ya

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

3.5 aylık bebek mama reddederse ne yapılmalı?
3.5 aylık bebeğiniz mama reddederse öncelikle farklı mama markalarını veya biberon başlıklarını deneyebilirsiniz. Bebeğin genel sağlık durumunu kontrol etmek de önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerin mama beğenmemesinin nedenleri nelerdir?
Bebeklerin mama beğenmemesinin başlıca nedenleri tat, koku, kıvam farkı, biberon başlığının uygun olmaması veya bebeğin o anki ruh halidir. Nadiren de olsa tıbbi bir neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Mama değiştirmeden önce hangi adımlar denenmeli?
Mama değiştirmeden önce mevcut mamayı hazırlama şeklinizi gözden geçirin, farklı biberon başlıkları deneyin ve bebeği mama için uygun bir zamanda beslemeye çalışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kusarsa mama reddi durumu nasıl yönetilmeli?
Bebek mama reddi sonrası kusma yaşarsa, bir süre bekleyip daha az miktarda mama vermeyi deneyin. Kusmanın sıklığı ve şiddeti artarsa mutlaka doktora danışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Mama seçerken nelere dikkat edilmeli?
Mama seçerken bebeğin yaşına, özel ihtiyaçlarına (alerji, hassasiyet vb.) ve doktor tavsiyelerine uygun olmasına dikkat edilmelidir. Farklı markaların içeriklerini karşılaştırın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 505 göst.
0 oy
3 cevap 410 göst.
0 oy
4 cevap 484 göst.
22 Ağustos 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde yagmr.guvendi54 (5 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 193 göst.
5 Mart 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Aysenurr1 (35 puan) tarafından soruldu

1,512,706 soru

24,672,803 cevap

367,361 kullanıcı

...