Dikili'de Bebeği Açık Camla Uyutmak Üşütür Mü?

0 oy
801 göst.
12 Temmuz 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (175 puan) tarafından soruldu
Arkdaslar  izmir dikilideyim gece cok scak oluyor odanin kapisi kapali cam usten birakarak uyuyoruz bebegin ustu yarim muslin ortu ile kapali usuturmuyum altinda kisa sortuda var sabahakarsi biraz serin oluyor ama degmiyor bile ama bebek olunca tereddut ediyorum

9 Cevaplar

0 oy
12 Temmuz 2021 (82 puan) tarafından cevaplandı
Biz İstanbul'da bütün camlar ve kapılar açık uyuyoruz. Üzerine duruma göre bir kat müslin yada ince yastık kılıflarımdan bir tanesini örtüyorum. Sabaha karşı serin oluyor bizim de bir tık daha kalın bir şey atıyorum sabaha doğru. 
12 Temmuz 2021 (175 puan) tarafından yorumlandı
Himmmm bisey olmaz ozaman:)
-Reklam-
0 oy
12 Temmuz 2021 (56 puan) tarafından cevaplandı
Benim bebeğim 3 aylık biz de 1 aydır cam açık yatıyoruz. Dediğin gibi müslin örtü sadece bacaklarını örtecek şekilde atlet şort yatıyo. Şükür sıkıntı yaşamadık. 
12 Temmuz 2021 (175 puan) tarafından yorumlandı
Cok sukur ozaman bende dogru yoldayim:)
0 oy
12 Temmuz 2021 (525 puan) tarafından cevaplandı
Cumartesiden beri bizde oradaydık.  2 gün deniz için kaldık. Fakat heryer dolu başka boşluk bulamadık. Klima açık uyuduk. Aşırı sıcak..Siz yerlisi misiniz. Tatil için mi gittiniz
13 Temmuz 2021 (175 puan) tarafından yorumlandı
Aaa ne tesaduf:)yazligimiz var bizimkilerin  artik burali olduk:) hafta sonu baya kalabalik oluyir haftaici sakin.masallah iyi klima bebisi carpmiyor
13 Temmuz 2021 (525 puan) tarafından yorumlandı
Aynen çok kalabalıktı.  2 gün anca bulduk boş yer. Ne yapalim bebişle bu kadar oluyo..
0 oy
13 Temmuz 2021 (1,017 puan) tarafından cevaplandı
Bende izmirdeyim ayni sekilde cam acik yatiyoruz kisa kol ve sortla ustune hic bisey ortmuyorum zaten cok terliyo 
13 Temmuz 2021 (175 puan) tarafından yorumlandı
:D yorumlari okuyunca ben baya bi kalin yatiriyorum ozaman bazen ayginda corapta oluyor cunku gazli bir bebek usuyor ayaklari bide karnini usuturse altinda sortuda var  istunu yarim muslin ortuyorum
13 Temmuz 2021 (1,017 puan) tarafından yorumlandı
Bende corabini hic eksik etmiyorum ama ustunu hic ortmuyorum bebeginiz erkekse zaten onlar sicagida pek sevmezmis terleyip sogutmak hasta eder bence o yuzden terlememesini saglamaya çalışıyorum ama yinede sırtı ter icinde oluyo ayrica sadeve tişört giydiriyorim atlette giydirmiyorum
0 oy
13 Temmuz 2021 (137 puan) tarafından cevaplandı
Bizde istanbuldayiz bende basta tereddut ettim ama hic esmiyor bile her yer acik gece zibinla yatiyor sadece sabaha karsi serin oluyor ben üstünü ortuyorum ama o aciyor yaklasik bi 10 gun oldu umarim hastalanmaz 
13 Temmuz 2021 (175 puan) tarafından yorumlandı
İnsallah olmaz bende korkuyorum oyuzden ama havafa baya sicak
0 oy
13 Temmuz 2021 (1,852 puan) tarafından cevaplandı
Vallahi biz klima açık uyuyoruz sabaha karşı memeye kalktığında kapatiyorum klimayı açın camı kapıyı bebeğe de fenalık gelir size de bende İzmir de yaşıyorum sadece sıcak değil nem de var nefes almakta zorlanıyoruz hakikaten çok sıcak 
13 Temmuz 2021 (175 puan) tarafından yorumlandı
memeye cok sık kalkiyor ama belkide sicaktab uyuyamiyirudr korkuyorum hasta olucak diye evet nem baya var ben yorumlara bakulirsa baya kalin yatiriyormusum:) ama buldundugum mevkii esentepe koyu dikilinn terli bide ruzgar vurursa oyizden korkuyorum uyaninca sirtina ince muslin aliyorum sal gibi  bilemiyorumki
0 oy
13 Temmuz 2021 (891 puan) tarafından cevaplandı
Bizde izmirdeyiz kapılar kapalı nasıl duruyosunuz ben dün gece ağlıcaktım sıcaktan :) bütün kapılar pencereler açık bide vantilatörü havaya kaldırıp çalıştırıyoruz ona rağmen bebeğim sırılsıklam su içinde kalıyo 2-3 defa üst değiştiriyorum gece. Tek zıbıbla yatırıyorum hiç bişey örtmüyorum sadece sabaha karşı biraz serin olduğunda müslini örtüyorum
13 Temmuz 2021 (175 puan) tarafından yorumlandı
Ne guzel izmirden baya kisi varmis:) valla bendende sip sip damliyor ama acsam bi turlu kapatsam bi turlu bulundgum mevkii dikili esentepe koyu koy hakkini veriyor esince bide terli otuzden tereddut ediyorum  muslini hep ortiyorum:) hatta bazen corap bile giydiriyorum:D cunku gazli bir brbek bide aykalrindan usuturse
0 oy
13 Temmuz 2021 (1,942 puan) tarafından cevaplandı
İzmir Dikili de tatile gittik sadece zibinla uyuttum. Hasta olmadı. Aksine rahat uyudu canım 
13 Temmuz 2021 (175 puan) tarafından yorumlandı
Masallah bu gece acik birktim ustten cami sirti terli gibi ama uyaniyor oyuzden bezde koyamiyorum sirtina baklim Allaha emanet  sevdinizmi dikiliyi:)
0 oy
13 Temmuz 2021 (95 puan) tarafından cevaplandı
Bende bir ay once dikili candarlidaydim memletim orasi annemlerdeydim bir zibin ve gece birde ince battaniye ile yatirdim hep bebegm bir bucuk aylikti bence ideal
13 Temmuz 2021 (175 puan) tarafından yorumlandı
Himmm evet bizde oyle gelicektik ama esimin isi yuzden temmuza sarkti gelisimiz candarliya iniyoruz sık sık babamlar burda annemle normalde bende istanbulluyum valla bebislerle orta yolu bulmak cok zor:D

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

İzmir Dikili'de bebeği açık camla uyutmak bebeği üşütür mü?
İzmir Dikili'de gece sıcaklığında bebeği açık camla uyutmak, özellikle sabahın erken saatlerindeki serinlik nedeniyle bebeğin üşüme riskini taşır. Bebeğin vücut ısısını dengede tutmak önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerin açık camda uyurken terlemesini önlemek için ne yapılmalı?
Bebeğin terlemesini önlemek için, yarım muslin örtü yerine daha nefes alabilen, pamuklu ve ince bir uyku tulumu tercih edilebilir. Kısa şort yerine uzun kollu, pamuklu bir pijama daha uygun olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Oda sıcaklığını ayarlamak için cam yerine başka ne kullanılabilir?
Oda sıcaklığını ayarlamak için cam yerine pencereye ince bir tül veya stor perde takılabilir. Ayrıca, odanın havasını serinletmek için vantilatörün doğrudan bebeğe değil, odanın uzak bir köşesine ayarlanması önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerin uyku sırasında vücut ısısı nasıl kontrol edilmeli?
Bebeklerin uyku sırasında vücut ısısını kontrol etmek için ense kısmına dokunulabilir. Ense serinse, bebek üşüyor olabilir; sıcaksa terliyor olabilir. Bebeğin cildinin kuru kalması önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Dikili'de sıcak gecelerde bebeği üşütmeden uyutma yöntemleri nelerdir?
Dikili'de sıcak gecelerde bebeği üşütmeden uyutmak için oda sıcaklığını ideal seviyede tutmak, bebeğe mevsime uygun, nefes alabilen kıyafetler giydirmek ve uyku alanını aşırı ısıtacak veya soğutacak unsurlardan kaçınmak gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 308 göst.
25 Şubat 2024 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Emirannesi (909 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 317 göst.
0 oy
0 cevap 174 göst.
9 Eylül 2023 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Asel_34 (397 puan) tarafından soruldu

1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...