4 Aylık Bebek Yanımda mı, Beşiğinde mi Yatmalı?

0 oy
923 göst.
24 Ağustos 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (21 puan) tarafından soruldu
Merhaba aneler 4 aylık olacağız hep yanımda yattı. Bambu beşik aldım. Hiç kullanmadik. Artık dönmeye başladı. Yataktan düşerse diye korkuyorum. Yeni bi beşik alıp onda yasa diye düşünüyorum. Bu seferde bişey olur duymazsam diye endiseleniyirm. Ne yapmalıyım ne onerirsiniz 
Bebek Ayı 4

7 Cevaplar

+1 oy
24 Ağustos 2021 (359 puan) tarafından cevaplandı
5.5aylık hep yanımda uyuyor yatağında en fazla 20dkka uyur gerisi hep benimle bende alışsın istemezdim ama emziriyorum böylesi rahatıma geldi oda alıştı bende uykumu çok bölmemiş oluyorum bakalım nasıl alışacak kendi yatağına bu kışıda koynumda geçirsin sonrası Allah kerim :=) 
24 Ağustos 2021 (1,972 puan) tarafından yorumlandı
Yatarak mi emziriyorsunuz bende yanımda koynumda yatiriyorum oğlumu ilerde ayırmak zor gelcek biliyorum ama bidaha bebek olmayacak diye iyce doyayim diye önümüz kış evimiz sobalı iyce yanımda yatırım diyorum
25 Ağustos 2021 (359 puan) tarafından yorumlandı
Evet yatarak emziriyorum benimde son beşik doya doya sevmek lazım:))
26 Ağustos 2021 (1,972 puan) tarafından yorumlandı
Aynen birdaha bebek olmayacaklar o yüzden doymak lazım bide ilerde onu yapsaydım birlikte yatsaydım etseydim demek istemiyorum tek sorun zor ayırmak olacak olsun başka isim gücüm yok bebeğim. İşim gücüm :=)
-Reklam-
0 oy
24 Ağustos 2021 (21 puan) tarafından cevaplandı
Ilk baslarda donene kadar yanina almak yanlis cunku size kendini yapistirabilir kendini kurtaramaz yastik carsaf ortuden ama donuyorsa iyice gozlemleyin basini yana cevirip nefesini kontrol edebiliyorsa artik daha rahat siznle uyuyabilir ben 5 ayi bitene kadar teflu yatagiyla yanima aldim gerektikce yada besikte ayri biryerde yatirdim sonrasinda ikisinide yanima aldim cunku  besikte yatmadilar birde emdikleri icin kolau geldi alistiramadim auri besik ayri oda falan ama uzerime birsey ortmedim 7 ayi gecene kadar yine icine girer cikamaz diye sonuc olarak guvenli olabilecek tum durumlar uygun bence risk olusabilecek herdeyi uzak tut ister besik ister anne yani ister kendi yanin 
24 Ağustos 2021 (21 puan) tarafından yorumlandı
Anne yani besigi mi almalıyım yoksa  yatak alıp korumalik mi takayim
25 Ağustos 2021 (426 puan) tarafından yorumlandı
Anne yanı beşik için geç kaldınız normal beşik al korumalık tak kızımın bizim oda da küçük bir beşiği var 6 aylık oldu hep onu kullandık aynı oda farklı yatak şimdi çok rahat dönüyor kendi odası var oraya geçeceğiz beşiği çok büyük çok seviyor rafat döndüğü için bizde yere yatak atacağız en erken 1 yaş daha önce tek asla yatırmam pedegog lar 2 yaş diyor ayrı oda için
25 Ağustos 2021 (149 puan) tarafından yorumlandı
Beş aylıkken reflü yatağına sığıyor muydu? Oğlum 43 günlük rahat edemez oldu. Park yatakta yatırdım bu gece ilk defa. Bir de üzerini örtmedim demişsiniz. Ne yaptınız peki kalın mı giydirdiniz. Ben de üstünü örterken tedirgin oluyorum
0 oy
24 Ağustos 2021 (1,470 puan) tarafından cevaplandı
Beşik de yatması daha iyi bnce orda uyuyacagini kendine özgü bi yerinin olduğunu bilmesi bi uyku düzeni oluşturur onun için de bn hiç yanıma almadim 2 bucuk aylık 1 küçük ayısı var besiginde ve kendi kendine uyuyor ne zaman koysam. Aynı odadayiz şimdilik sonra 8 9 aylık gibi odasını da ayircam 
24 Ağustos 2021 (1,972 puan) tarafından yorumlandı
Çok güzel ilk doğduğundan beri aynı şekilde mi uyuttunuz
24 Ağustos 2021 (1,470 puan) tarafından yorumlandı
Aynen ilk dogdugundan beri besiginde yatıyor başta uyku düzeni değişikti sarılık geçirdik sürekli emip yatıyordu çok uyuyordu sonra düzen oturdu nerdeyse 2 haftalık 'tan sonra kendi kendine öyle uyuyor ayisini gösteriyorum yanına koyuyorum baka baka uyuyor simdi 2 bucuk aylık uyanınca da kendi kendine takılıyor besiginde oyunlar oynuyor elleriyle:)
0 oy
24 Ağustos 2021 (37 puan) tarafından cevaplandı
kızım 3 aylık şimdi doğduğundan beri hep kendi yatağında yatıyo , yanımıza hiç almadım .. nadiren oturma odasında uyuya kalmışlığımız oluyo :D .. 
0 oy
25 Ağustos 2021 (544 puan) tarafından cevaplandı
Ben hiç yanıma almadım hep beşiğinde uyudu 11aylikkende odasını ayirdii sorun yok simdilik
0 oy
25 Ağustos 2021 (721 puan) tarafından cevaplandı
Doğduğunda anne yanı yatağında yattı yanımda yatırmak istemedim gece uykulu vaziyette ters bir şey olmasından korktuk. 5.ay kendi odasında beşiğinde uyku eğitimi verdik yanında tek kişilik yatak vardı bir süre de orada yattım. 7.ay civarı kendi odasında kendi beşiğinde tek auyumaya başladı şu an 17 aylık odasını yatağını uyku arkadaşını bilir 1 senedir kendi kendine uyur. 
0 oy
25 Ağustos 2021 (1,187 puan) tarafından cevaplandı
Park yatagında yatıyor doğduğundan beri emzirmek için alıp koydum hep.rahat döne döne uyur
25 Ağustos 2021 (149 puan) tarafından yorumlandı
Üzerini örtüyor muydunuz? Acaba örtü sıkıntı oluşturur mu?
25 Ağustos 2021 (1,187 puan) tarafından yorumlandı
Örttürmüyor hemen açıyor.altına ince uzun ğstüne askılı giydirip uyutuyorum

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

4 aylık bebek yanımda mı, beşiğinde mi yatmalı?
4 aylık bebek için yanınızda yatırmak yerine güvenli bir beşik kullanmak, ani bebek ölümü sendromu riskini azaltır. Bebeğiniz dönmeye başladığında kendi yatağında uyuması güvenliği için önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek beşiğe alışmazsa ne yapılmalı?
Bebeği beşiğe alıştırmak için ilk adım, beşiği odanızda bulundurmaktır. Gündüzleri kısa süreliğine beşiğinde uyumasını sağlayın ve yanına güvenli uyku ortamı yaratın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek beşiğinden düşerse ne olur?
Bebek beşiğinden düşerse ciddi yaralanmalar meydana gelebilir. Bu nedenle bebeğiniz dönmeye başladığında yanınızda yatırmak yerine mutlaka güvenli bir beşik kullanmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek beşiğinde uyurken nelere dikkat edilmeli?
Bebek beşiğinde uyurken yatakta yumuşak oyuncak, yastık veya battaniye bulundurmayın. Bebeğiniz sırtüstü yatırılmalı ve odanın sıcaklığı ideal seviyede tutulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek yanımda yatınca güvenli mi?
Bebeklerin sizinle aynı yatakta yatması, özellikle dönmeye başladıklarında boğulma ve SIDS riskini artırır. Bebeğiniz için güvenli bir beşik en doğru seçenektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 368 göst.
11 Eylül 2023 24-36 ay arası bebekler kategorisinde Ebru2621 (428 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,239 göst.
1 Ocak 2023 6-12 ay arası bebekler kategorisinde sezen atay (89 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 326 göst.
0 oy
1 cevap 360 göst.
20 Nisan 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde BetulA (250 puan) tarafından soruldu

1,512,790 soru

24,673,897 cevap

367,425 kullanıcı

...