Geçmiş olsun bizde ayniyiz 3 çocuk Küçük 6 aylık 1 aydır öksürük bronşit kulak boğaz enfeksiyonu 2 kutu antibiyotik hiç fayda etmedi hava da alıyor en son ign3 ye geçildi 3. Den sonra iyileşme kaydetmeye başladık inşallah bu son olur çok üzülüyoruz antibiyotik ler yara yaptı kaka bile yapamıyor burnu dolu horul horul ememiyor diğer yavrularım yarı ac geziniyor eşim desen iş güç kafayı bozmuş sadece yenek etmeye eve uğruyor o ara markete koşturuyorum yemek yemeye bile firsatım olmadan gün bitiyor kosturmaktan hastalıktan tek başıma savaşmaktan bittim..
Herkes hasta bu aralar bir türlü iyilesilmiyor sonumuz hayir olsun :(((