Bebeklerde Sünnet İçin Uygun Zaman Hangisi?

+1 oy
642 göst.
2 Aralık 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (248 puan) tarafından soruldu
Sünnet yaptırmak istiyoruz ama bebeğimin gaz sorunu var sonraya bıraksam da zor olur mu acaba aklım karışık bebeğim 2 aylık 

9 Cevaplar

0 oy
2 Aralık 2021 (104 puan) tarafından cevaplandı
Benim bebeğim üç aylık hâlen gaz sancısı çok ama cumartesi günü Rabbim nasip ederse sünnet olacak tabi tercih meselesi siz bilirsiniz ben aklı ermeden yaptırmak istiyorum
2 Aralık 2021 (248 puan) tarafından yorumlandı
Bazen gaz damlaları fayda etmiyor ayağını itiyorm ya da yüz üstü yatırıyorum bunları yapamadan nasıl geçecek bilmiyorum sünnetde iletiye kalsa çok zor oluyor haftasonu yapmayı düşünüyoruz
-Reklam-
0 oy
2 Aralık 2021 (583 puan) tarafından cevaplandı
5.ayda yaptırdım daha önce yaptirmadigim için pişmanım bence 2-3 ay arası ideal sonra hareketlenince zor oluyor surekli dönme çalışıyordu durmuyor kremlerini surdurmuyordu
2 Aralık 2021 (248 puan) tarafından yorumlandı
Öyle canım haklisin hayırlısı olsun bakalım
0 oy
2 Aralık 2021 (5 puan) tarafından cevaplandı
Biz 2 buçuk aylıkken yaptırdık, şuan 3 aylık. Doktorumuz 3 ay olmadan yaptırmamızı önermişti. Aldığımız en doğru karar oldu, hiç huzursuzluk da yaşamadı normal hayatımıza devam ettik. İleride hem onun hem bizim için psikolojik olarak daha zor olacaktı, tavsiye ederim erken olması büyük avantaj.
2 Aralık 2021 (248 puan) tarafından yorumlandı
Benim 3 hafta var 3 aylık olmasına
0 oy
2 Aralık 2021 (412 puan) tarafından cevaplandı
Başta niyetim 40 ı çıkınca yaptırmakti. Sonra bir türlü nasip olmadı ve 5. Ayda yaptırdık ve dönmeye yerde sürüklenmeye  başlamıştı ve gece gündüz hep yüz üstü uyur ilk 2 gün biraz zorlandık. Keşke 40 çıkınca yaptırsaydik emer uyurdu dönme yok emekleme yok hem derisi cok daha ince olduğundan iyileşme süreci daha hızlı oluyor yani 1 ay bile fark ediyor tavsiyem hemen olması 
2 Aralık 2021 (248 puan) tarafından yorumlandı
Bende 40ı çıkmadan önce istedim herkes yok kalsın küçük daha kendine gelsin dedi sonra gaz sorunu çıktı bizi çok yıprattı bebeğimizden gözümüz korktu valla :)
0 oy
2 Aralık 2021 (679 puan) tarafından cevaplandı
Ben büyük oğlumu beş aylıkken yaptırdım çokta rahat oldu şimdi iki aylık oğlum var onuda bikac aya yaptiricam
0 oy
2 Aralık 2021 (1 puan) tarafından cevaplandı
Bnm bebeğim 40liydi yaptırdık çok şükür sorun olmadı yüz üstü de yaptırabilirsiniz kndi rahat ettiği sürece sknti olmaz demişti doktor aqrisi da narkoz geçince başladı ama bize siringaya çekip vermişti aqlar sa pipisine dokun uyusur dedi öyle yaptık şükür sonra da ağlamadı cabuk da iyilesti
2 Aralık 2021 (248 puan) tarafından yorumlandı
Bizimki dikişli olur  ya
2 Aralık 2021 (1 puan) tarafından yorumlandı
Bizde de dikksliydi canm
2 Aralık 2021 (248 puan) tarafından yorumlandı
Öyleyse iyi canım yine yaptırınca sorarım
0 oy
2 Aralık 2021 (25 puan) tarafından cevaplandı
Ben 45gunlukken yaptırdım canım şimdi bebeğim iki buçuk aylık çok rahattı iyiki yaptırmışim diyorum gaz sıkıntısi bizde de vardı hala da var ama şöyle ki bize doktorumuz üç gün boyunca 6 saatte bir ağrı kesici ver dedi onun da etkisi ile galiba diye düşünüyorum gaz sancimiz olmadı öyle pek tavsiyem fazla geciktirmeden yaptır benim büyük oğlumu 11aylikkken yaptırmıştım o zaman daha zordu krem sürmesi alt değişmesi falan ne kadar küçük o kadar iyi
2 Aralık 2021 (248 puan) tarafından yorumlandı
Ağrı kesici gaz sancısına iyi geliyor mu
2 Aralık 2021 (25 puan) tarafından yorumlandı
Valla şöyle deyim sünnet sonrası şöyle düşündüm ben ağrıyı sanciyi aldı diye birde bir hafta önce aynı durum oldu gazi vardı baya oğlumun masaj yaptım gaz damlası verdim kimyon falan bir türlü fayda etmedi en son artık ağrı kesici verdim ayakta emzirerek uyuttum sakinledi uyudu o şekilde galiba fayda ediyor tabiki bu benim düşüncem doğru yanlış yanılma bilemem
0 oy
2 Aralık 2021 (37 puan) tarafından cevaplandı
İki yaşinda miydi yalan olsmasin çok zor oldu yıtındi ameliyat haneye girerken. Çikinca sermu felan söktü elinden çok zor oldu küçük yaptirmak daha iyi olucakmiş onu anladm
0 oy
2 Aralık 2021 (90 puan) tarafından cevaplandı
Canım biz eşimle araştırdık 11 aylık en güzeli bizde bekliyoruz  beklemeni oneririrm

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebeklerde sünnet için en uygun yaş kaç olmalı?
Bebeklerde sünnet için en uygun yaş genellikle ilk birkaç ay içinde, tercihen 2-6 ay arasıdır. Bu dönemde bebekler daha hızlı iyileşir ve acı eşiği daha yüksektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gazlı bebeklerde sünnet ertelenmeli mi?
Gaz sorunu olan bebeklerde sünneti birkaç hafta ertelemek, bebeğin daha rahat bir iyileşme süreci geçirmesine yardımcı olabilir. Önemli olan bebeğin genel sağlık durumudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sünnet sonrası bebeklerde iyileşme süreci ne kadar sürer?
Sünnet sonrası iyileşme süreci genellikle 7 ila 10 gün sürer. Bu süreçte yara bölgesinin temiz tutulması ve doktorun önerilerine uyulması önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sünnet için hangi zaman dilimi daha risklidir?
Bebeklerde sünnet için belirli bir riskli zaman dilimi yoktur, ancak bebeğin hasta veya çok huzursuz olduğu dönemlerden kaçınılmalıdır. Genel sağlık durumu her zaman önceliklidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
2 aylık gazlı bebekte sünnet ne zaman yapılmalı?
2 aylık gazlı bebekte sünnet için, gaz sorununun hafiflediği veya doktorunuzun uygun gördüğü bir zaman seçilebilir. Bebeğin genel rahatlığı ve sağlığı ön planda tutulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 656 göst.
0 oy
2 cevap 478 göst.
0 oy
4 cevap 466 göst.
0 oy
1 cevap 306 göst.

1,512,748 soru

24,673,338 cevap

367,397 kullanıcı

...