Sezeryan Dikişinden İltihap Gelmesi Normal Mi?

0 oy
316 göst.
21 Aralık 2021 Doğum Sonrası Anne kategorisinde (30 puan) tarafından soruldu
Kızlar 6 gün önce sezeryan oldum sabah uyandım dikişimden iltihap boşalmış pijamam iç camasirim pedim şırılsıklam dün geceddn beri cok şişlik var doluluk vardı o gitti çok rahatladım ama korktum bir yandan normal mi bu

1 cevap

0 oy
21 Aralık 2021 (729 puan) tarafından cevaplandı
Deģil canim doktorunaa git bi pansuman yapsınlar belki antiniyotik falan yazar
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Sezeryan dikişinden iltihap gelmesi normal midir?
Sezeryan dikişinden az miktarda berrak veya hafif pembe akıntı ilk birkaç gün normal kabul edilebilir. Ancak bol miktarda iltihap, kötü koku veya ateş eşlik ediyorsa mutlaka doktora başvurulmalıdır. Bahsettiğiniz durumun şiddeti ve süresi önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezeryan sonrası dikiş şişliği ne kadar sürer?
Sezeryan sonrası dikiş bölgesindeki şişlik ve doluluk hissi genellikle ilk haftalarda görülür ve zamanla azalır. Şişliğin ani artması veya şiddetli ağrı eşlik etmesi enfeksiyon belirtisi olabilir. Doktorunuzun önerdiği bakım yöntemlerini uygulamak önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezeryan dikiş yerinde enfeksiyon belirtileri nelerdir?
Sezeryan dikiş yerinde enfeksiyon belirtileri arasında artan kızarıklık, ısı artışı, şiddetli ağrı, kötü kokulu akıntı, ateş ve genel halsizlik yer alır. Bu belirtilerden herhangi birini yaşarsanız derhal tıbbi yardım almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezeryan dikiş bakımı için evde neler yapılabilir?
Sezeryan dikiş bakımı için öncelikle doktorunuzun önerdiği şekilde bölgeyi temiz ve kuru tutmalısınız. Ağır kaldırmaktan kaçınmalı, bol ve pamuklu iç çamaşırları tercih etmelisiniz. Doktorunuzun reçete ettiği kremleri veya losyonları kullanabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezeryan dikişinden iltihap gelirse ne zaman doktora gidilmeli?
Sezeryan dikişinden bol miktarda iltihap gelmesi, kötü koku olması, dikiş yerinde aşırı kızarıklık, şişlik, artan ağrı veya ateş gibi belirtiler varsa vakit kaybetmeden doktora başvurulmalıdır. Erken müdahale enfeksiyonun yayılmasını önler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 492 göst.
0 oy
3 cevap 632 göst.
0 oy
2 cevap 477 göst.
4 Temmuz 2022 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Ozlemgun (21 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 472 göst.
17 Temmuz 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Bsrerts1 (121 puan) tarafından soruldu

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...