Alerji Mamalarının Numarası Neden Yok? Bebek Beslenmesi SSS

0 oy
337 göst.
31 Mayıs 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (107 puan) tarafından soruldu
Kızlar diğer markalarda olduğu gibi neden alerjik mamalarda aya göre sayı yok yani sabit bir mamayı içiyor bebek çok saçma degilmi yani diğer mamalarda böyle bir şey varsa ayına göre içeriği hazırlanıyordum bu alerjik bebekler sürekli aynı mamayı içiyor neden sizce
Bebek Ayı 5

2 Cevaplar

0 oy
31 Mayıs 2022 (571 puan) tarafından cevaplandı
Diğer mamaları numaralandırıyorlar Çünkü içerisinde alerji yapabilecek besinler var ama alerji maması zaten onlardan ayrı olduğu için numara verilmez
31 Mayıs 2022 (107 puan) tarafından yorumlandı
O yüzden mi ilk defa sizden duyuyorum bunu
-Reklam-
0 oy
31 Mayıs 2022 (43 puan) tarafından cevaplandı
Bende hipoalerjenik mama.veriyorum benimki bir numara iki numara gidiyor nasıl yok hangisini kullanıyorsunuz siz 
31 Mayıs 2022 (107 puan) tarafından yorumlandı
Nutricina sizinkinin markası ney
31 Mayıs 2022 (43 puan) tarafından yorumlandı
Evolvia rp1 mama ve besin değeri açısından hiç anne sütü almamamiza rağmen kilo alımı vitaminleri gayet yerinde çok şükür bebegimin
31 Mayıs 2022 (107 puan) tarafından yorumlandı
Devlet mi karşılıyor bunu
31 Mayıs 2022 (43 puan) tarafından yorumlandı
Evet çocuk doktorundan rapor cikarabiliyorsunuz
31 Mayıs 2022 (107 puan) tarafından yorumlandı
Bizimki de raporlu biliyorum ama nutricina da numara yok
31 Mayıs 2022 (43 puan) tarafından yorumlandı
Valla ben evolvia rp1 mama kullanıyorum çok da memnunum aralarında tadı en güzel olan da oymuş öyle demişti doktorumuz size de tavsiye ederim 0-6 ay 1 numara 6-12 ay 2 numara öyle gidiyor

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebeklerde alerji mamalarının ay bazlı numaralandırılmama sebebi nedir?
Alerji mamalarının ay bazlı numaralandırılmamasının temel sebebi, bu mamaların özel beslenme ihtiyaçları için formüle edilmesidir. Bebeklerin alerjik reaksiyonları ve sindirim hassasiyetleri, yaşa göre standart gelişim gösteren bebeklerden farklıdır. Bu nedenle, alerji mamaları genellikle belirli protein kaynaklarına (inek sütü proteini, soya vb.) veya sindirim zorluklarına yönelik olarak tasarlanır ve bu spesifik ihtiyaçlar, yaşa göre kademelendirmeden daha önceliklidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Alerjik bebekler için sürekli aynı mamayı kullanmak zararlı mı?
Alerjik bebeklerin sürekli aynı mamayı kullanması, alerji mamalarının formülasyonunun genellikle tek bir besin öğesine veya spesifik bir duruma odaklanmasından kaynaklanır. Eğer bebek bu mamayı iyi tolere ediyor ve gerekli tüm besinleri alıyorsa, sürekli aynı mamayı kullanmak genellikle zararlı değildir. Ancak, doktor veya diyetisyen önerisiyle, bebeğin büyüme ve gelişimine göre mama değişikliği veya ek gıdaların zamanlaması belirlenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Diğer bebek mamalarında neden ay bazlı numaralandırma bulunur?
Diğer bebek mamalarında ay bazlı numaralandırma bulunmasının nedeni, bebeklerin yaşa bağlı olarak değişen besin ve enerji ihtiyaçlarını karşılamaktır. Bebekler büyüdükçe, daha fazla protein, vitamin ve minerale ihtiyaç duyarlar. Bu numaralandırma, ebeveynlerin bebeklerinin yaşına uygun, dengeli ve gelişimini destekleyici mamayı kolayca seçmelerine yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Alerji maması seçerken nelere dikkat edilmelidir?
Alerji maması seçerken öncelikle doktor veya alerji uzmanı tavsiyesine uyulmalıdır. Bebeğin hangi proteine veya besin öğesine alerjisi olduğu belirlenmeli ve buna uygun hipoalerjenik veya elementel mama seçilmelidir. Mama içeriğindeki protein kaynağı, sindirilebilirliği ve alerjen içermemesi gibi faktörler önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Alerjik bebeklerde mama değişikliği ne zaman yapılmalıdır?
Alerjik bebeklerde mama değişikliği, genellikle mevcut mama bebeğin alerjik reaksiyonlarını tetikliyorsa, büyüme ve gelişiminde sorunlar varsa veya doktor tarafından önerildiğinde yapılmalıdır. Doktor, bebeğin durumunu değerlendirerek, hangi mama değişikliğinin en uygun olacağına karar verecektir. Ani mama değişikliklerinden kaçınılmalı, doktor kontrolünde yavaş geçişler yapılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 984 göst.
20 Ocak 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Demetdeniz (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,673 göst.
29 Haziran 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde ☺Elhamdülillah ☺ (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 1,832 göst.

1,512,706 soru

24,672,803 cevap

367,361 kullanıcı

...