4 Aylık Aşı Sonrası Bebek Ateş ve Soğuk Algınlığı Belirtileri Nelerdir?

0 oy
524 göst.
17 Haziran 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (42 puan) tarafından soruldu
Dört ay aşısı olduk bugün dün kızımın burnunda sadece ufak bir hırıltı vardı sabah açtım burnunu serum fizyolojik ile gayet iyiydi dört ay asisini olduk eve geldik sürekli ağlıyor ateşi 39  kadar çıktı burnu hepten tıkandı akıntı var  ağzının boğaz kısmına yakın yeri beyazlasmis ne yapmam lazım kizlar calpol verdim hemen gideyim mi suan hastahaneye lütfen yardım edin 

4 Cevaplar

0 oy
17 Haziran 2022 misafir tarafından cevaplandı
Çok geçmiş olsun cnm bizde pazaretesi günü olacaz 4 ay aşısı bende çok korkuyurum ateşten 39 yüksek bence bi gidin istersen acile eğer düşmüyorsa 
17 Haziran 2022 (42 puan) tarafından yorumlandı
Geldik hastahaneye sıra bekliyoruz inşallah sizde de bişey olmaz canım ya bebeklerimizi Allah korusun
17 Haziran 2022 misafir tarafından yorumlandı
Insallah ya Allah yardimciniz olsun sizinde huysuzluk varmi ya da ağlama
-Reklam-
0 oy
17 Haziran 2022 (72 puan) tarafından cevaplandı
Calpol gündüz den beri kaç kez verdiniz ? Yeni mi.verduniz smdi sadece 
17 Haziran 2022 (42 puan) tarafından yorumlandı
İki defa verdik canım birini saat 12 de birini de akşam altida ama düşmedi ıslak bez koyduk geldik acile sıra bekliyoruz
0 oy
17 Haziran 2022 (146 puan) tarafından cevaplandı
Bence acile gidin çünkü ateşi çok yüksek Allah korusun havale geçirebilir 40 bulursa geçmiş olsun şimdiden bizde olduk huzursuz yaptı 2 gün ateşi oldu 37 çıkmadı ama agladı sürekli 
17 Haziran 2022 (42 puan) tarafından yorumlandı
Kızımda ağlıyor sürekli birde grip ağzını görünce çok korktum geldik sıra bekliyoruz hastahanede
18 Haziran 2022 (146 puan) tarafından yorumlandı
İnşallah sonucu iyi çıkar geçmiş olsun bu arada iyi etmişsiniz cnm bide bu ara salgın var ondan dolayı da olabilir canım
18 Haziran 2022 (42 puan) tarafından yorumlandı
Evet ya salgindan dolayı olmuş aşıyla birleşince ateşini çok zor düşürdüler önce igne yapıldı düşünmeyince serum takıldı bir torba antibiyotik ciğerleri için ilaç verdiler çocuk ilaçlarla doyuyor zaten beş tane ilaç verdiler sizlerde dikkat edin bebislerinize rabbim hepsini korusun inşallah meleklerimizi
18 Haziran 2022 (146 puan) tarafından yorumlandı
Amin cnm inşallah canm antibiyotik verme tavsiyem bebek ateş düşürücü agrı kesici ver antibiyotikler sonra bebegin dişine etki yapıyormuş çocugunuz kaç aylık bilmiyorum ama dikkat edin tekrar çok geçmiş olsun Allahım tez zamanda iyileşir minik kızınız
0 oy
17 Haziran 2022 (395 puan) tarafından cevaplandı
Cnm aynı durum dayım bende Çarşamba yaptirdim 2 gündür ateşi vardı bugum 3.gun hala çok huysuz uyku muyku kalmadi ama 3.gun ateşi çıkmadı ben fitil vermistim ve 4 saat sonrası calpol vermiştim fitil rahatlatiyor paronaks fitil ver calpolde verirsin fitili günde 1 veya 2 kere ver ateşi 39 a çıkmış diyorsun bence doktora gitmelisin geçmiş olsun
17 Haziran 2022 (42 puan) tarafından yorumlandı
Çok geçmiş olsun sizede geldik canım sıra bekliyoruz teşekkür ederim Allah razı olsun

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

4 aylık bebek aşısı sonrası yüksek ateş ve burun tıkanıklığı normal mi?
4 aylık bebek aşısı sonrası yüksek ateş (39 dereceye kadar) ve burun tıkanıklığı, aşıya bağlı yaygın bir yan etki olabilir. Aşının yapıldığı gün veya takip eden birkaç gün içinde bu belirtiler görülebilir. Bebeğinizin genel durumunu gözlemlemeye devam edin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşı sonrası bebekte görülen beyazlıklar boğaz enfeksiyonu belirtisi midir?
Aşı sonrası bebekte ağız veya boğaz bölgesinde görülen beyazlıklar, aşı reaksiyonundan ziyade, eş zamanlı gelişen bir enfeksiyonun (örneğin pamukçuk) belirtisi olabilir. Bebeğinizin ağız içi durumunu dikkatlice kontrol edin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
4 aylık bebek aşısı sonrası huysuzluk ve ağlama durumu ne kadar sürer?
Aşı sonrası bebeklerde görülen huysuzluk ve ağlama, genellikle aşı yapılan bölgedeki hassasiyet ve hafif ateşten kaynaklanır. Bu durum genellikle 1-3 gün içinde kendiliğinden düzelir. Bebeğinizi sakinleştirmeye çalışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşı sonrası bebeğimin ateşi 39 dereceye çıkarsa ne yapmalıyım?
Aşı sonrası bebeğinizin ateşi 39 dereceye çıkarsa, öncelikle doktorunuzun önerdiği ateş düşürücü şurubu (örneğin Calpol) dozunda verin. Bebeğinizin sıvı alımını destekleyin ve bol bol dinlenmesini sağlayın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
4 aylık aşı sonrası bebeğimin burnu tıkalıysa ve akıntısı varsa hangi tedaviler uygulanmalı?
4 aylık aşı sonrası bebeğinizin burnu tıkalıysa ve akıntısı varsa, serum fizyolojik ile burun temizliği yapın. Bebeğinizin oda havasını nemlendirin ve doktorunuza danışmadan herhangi bir ilaç kullanmaktan kaçının.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,754 soru

24,673,380 cevap

367,400 kullanıcı

...