Bizimki zaten gözünü açar açmaz başladı İlk 10 gün sadece yoktu kolikte karnından sesler geliyordu. Sağlık ocağına gittim gaz yazsın diye yazmadım bir aylık olduğu için
Sonra gitti eczacıya metsil bana nasıl şöyledise öyle kullandım.. metsil bi süre sonra işe yaramadı hastaneye götürdüm bigaia bin 3 çeşitli var onları kullan dedi 9nlar oğlumu maf etti gelmedi bize bıraktım .nurse surup da maf etti oğlumu .sonra probiyotik bağırsak düzenleyici ile nbl nin nurse damla kullandım iyi geliyordu bu kezde kabız oldu gittim hastaneye mamamizi Aptamil proyesneo diye değişti gazda sap siplex verdi günde 4 kez 10 damla bu çok iyi geldi .ama karnına sürekli masaj yapıyordum ben.internetten bakıp yapoyordum oda. İyi geliyordu. Her mamadan ya da sütten sonra mutlaka gazını çıkarıyorum uyusa bile gazını çıkarıyorum ağzından öyle uyutuyordum sıcak ılık su iyi geliyor ama gerçekten masaj çok çok iyi geliyordu. Bebekken bir ara kabız oldu götürdüm sağlık ocağına kulak çöpü ile uyar dedi uyardığı zaman o sıra gazını da çıkarıyordu tabii.