Bebek Aşısı Ne Zaman Patlar ve İz Kalır Mı?

0 oy
361 göst.
30 Ağustos 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (13 puan) tarafından soruldu

Kizlar oğlum 4. 5 aylık 2 aylık aşını yaptirdigimda hemşire asi yeri kızarır şişer ve patlar orda iz kalır dedi. 4 aylık aşını yaptirdigimda baktı patlamamış asi tutmamış olabilir dedi yeni yeni kızarıp sertleşmeye başladı patlayacak mi acaba sizde nasıl oldu 

image

Bebek Ayı 4

2 Cevaplar

0 oy
30 Ağustos 2022 misafir tarafından cevaplandı
Tam ne zaman patladı hatırlamıyorum ama normale 6. Ayda dönmüştü.
30 Ağustos 2022 (13 puan) tarafından yorumlandı
Çok iz kaldı mı peki
30 Ağustos 2022 misafir tarafından yorumlandı
Ufacık bir iz kaldı. Hala kırmızı sonuçta bizim kolunuzda ki gibi olacak resim atayım başka yorum olarak
-Reklam-
0 oy
30 Ağustos 2022 misafir tarafından cevaplandı

image

Bir kaç sefer iltihap yaptı patladı sonuçta böyle oldu
30 Ağustos 2022 (13 puan) tarafından yorumlandı
Anladım teşekkür ederim yorumunuz için :) ben sadece 1 kez patlayıp iylesecek diye biliyordum birkaç sefer olabiliyor yani öylemi
30 Ağustos 2022 misafir tarafından yorumlandı
Evet banyo yaptıkça kabuk yumuşayıp düşüyor öylelikle yenileniyor. Hiç dokunmadım kendi kendine iyileşti

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

2 aylık bebek aşısı sonrası iz kalması normal midir?
Evet, 2 aylık bebek aşısı sonrası aşı yerinde kızarıklık, şişlik ve bazen patlama ile iz kalması oldukça yaygındır ve aşının tuttuğunun bir göstergesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek aşısı tutmadığında ne gibi belirtiler görülür?
Aşı tutmadığında, aşı yerinde beklenen kızarıklık, şişlik ve sertleşme belirtileri ya hiç görülmez ya da çok zayıf kalır. Patlama ve iz oluşumu da genellikle olmaz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
4 aylık bebek aşısı hala patlamadıysa ne yapılmalı?
4 aylık bebek aşısı henüz patlamadıysa endişelenmeyin. Bazen aşı yerinin tepki vermesi zaman alabilir. Kızarıklık ve sertleşme varsa takip edin, doktorunuza danışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde aşı yerinin patlaması ne zaman beklenir?
Genellikle 2 aylık aşıdan sonraki birkaç hafta içinde aşı yerinde kızarıklık, şişlik ve patlama görülebilir. Bu süreç her bebekte farklılık gösterebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşı yerinde iz kalması bebeğin sağlığı için bir risk midir?
Hayır, aşı yerinde kalan iz, aşının yapıldığının ve vücudun buna tepki verdiğinin bir göstergesidir ve bebeğin sağlığı için herhangi bir risk teşkil etmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 568 göst.
0 oy
1 cevap 236 göst.
15 Ekim 2024 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Papatyapapatya (341 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 772 göst.
10 Eylül 2024 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Kemal Asaf (21 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 298 göst.
7 Ağustos 2024 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Emree (31 puan) tarafından soruldu

1,512,741 soru

24,673,108 cevap

367,376 kullanıcı

...