47 Günlük Bebek Eve Alıştı Dışarı İstemiyor mu?

0 oy
692 göst.
25 Ocak 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (78 puan) tarafından soruldu
47 gunluk bebegim var eşimin ailesi gile gitsek annemlere gitsek ağlayıp duruyo sklyor basiyo çığlığı . Eve gelyrz gayet iyi ya da eve biri kendini gormeye gelse sevse ağlayıp duruyo . Çok zor bir durum aynı durumu yaşayan varmı ve geçti mi

7 Cevaplar

0 oy
25 Ocak 2020 (792 puan) tarafından cevaplandı
Benim kızımda öyle 3 aylık. Huysuzlanıyo 
25 Ocak 2020 (78 puan) tarafından yorumlandı
Umarım geçer ya çok zor oluyor
-Reklam-
0 oy
25 Ocak 2020 (273 puan) tarafından cevaplandı
Geciyo canım. Bizimki 8 ayllikkn geçti. Seninki küçükmüş  daha git alışsın oraya buraya. Biz ilk iki ay çıkmadık çok zor oldu yeni yeni geçti şükür. Ortamları faln gördükçe alisti
25 Ocak 2020 (78 puan) tarafından yorumlandı
Kirki dolmadan gttk gttk geldik nerdeyse kaynanmlara
Alışmadi bir türlü strese gryrm böyle olnca umarım gecer:(
25 Ocak 2020 (273 puan) tarafından yorumlandı
Yatağını istyo camim. Kendi alıştığı bi ortam war.bnm oğlum başka evde uyumaz beşiğini ister hep
25 Ocak 2020 (273 puan) tarafından yorumlandı
Küçükler ama Her şeyi bilip ayırt ediyolar
0 oy
25 Ocak 2020 (948 puan) tarafından cevaplandı
Ben bebeğimi doğduğun beri gezdiriyorum ama başka evde mız mız oluyor gürültüdenn uyuyamıyor şimdi 6 aylık olacak bizim eve misafir vs gelsin 2 3 aylık olduktan sonra ağlıyordu zamanla alışacaklar 
0 oy
25 Ocak 2020 (144 puan) tarafından cevaplandı
Evet canm kizim oyleydi diwari cikdimizda degil de ustune mont giydirdigimde agliyodu wimdi her gun giydirip cikariyorum montunu gorunce diwari cikicamizi anliyo aliwti yani eskiden biri gelince de alardi artik tanidigi biriyse alamiyo
0 oy
25 Ocak 2020 (98 puan) tarafından cevaplandı
Ayniyizzzzzzz
0 oy
25 Ocak 2020 (8 puan) tarafından cevaplandı
Ayni anlattigin durumu bizde yasadik canim. Nezamanki oyun oynamayi ogrendi insanlarida tanidi sonra gecti. Sanirim 7-8 aylikken gecmisti. Simdide evde tek kalinca sıkılıyor
0 oy
25 Ocak 2020 (807 puan) tarafından cevaplandı
Aynısını ben yaşıyorum o yüzden oturmalara gidemiyorum 3 aylık oldu hala aynı bi değişme olmadı 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

47 günlük bebek eve alıştıysa dışarıda neden ağlar?
47 günlük bebeklerin eve alışması ve dışarıda ağlaması normaldir. Bebekler, tanıdık ortamlarını ve rutinlerini güvende hissederler. Dışarıda ise yeni sesler, kokular ve insanlarla karşılaşırlar, bu da onları aşırı uyarabilir ve huzursuz edebilir. Bu durum genellikle geçicidir ve bebek büyüdükçe dış ortama uyum sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek eve alıştıktan sonra misafir gelince neden ağlar?
Bebekler eve alıştıktan sonra misafir geldiğinde ağlayabilir çünkü tanıdık ortamlarının ve ebeveynlerinin ilgisinin paylaşılacağını hissederler. Yeni yüzler ve dokunuşlar onlar için stres kaynağı olabilir. Sakin ve tanıdık bir ortamda bulunmak, bebeklerin kendilerini daha güvende hissetmelerini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerin dış dünyaya adaptasyonu nasıl hızlandırılır?
Bebeklerin dış dünyaya adaptasyonunu hızlandırmak için öncelikle kısa ve sakin dışarı çıkışlarla başlayın. Bebek arabasında veya kanguruda, tanıdık seslere yakın bir ortamda olmasını sağlayın. Zamanla süreyi ve uyaran miktarını artırarak bebeğin yeni ortamlara alışmasına yardımcı olabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
47 günlük bebekte eve bağlılık ve dışarı isteksizliği ne zaman geçer?
47 günlük bebekte eve bağlılık ve dışarı isteksizliği genellikle birkaç hafta içinde azalmaya başlar. Bebek 2-3 aylık olduğunda, dış dünyayı daha fazla keşfetmeye istekli hale gelebilir. Sabır, tutarlılık ve bebeğinize güvenli bir şekilde yeni deneyimler sunmak bu süreci olumlu etkiler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek eve alıştıktan sonra dışarıda ağlamasını önlemek için ne yapılmalı?
Bebek eve alıştıktan sonra dışarıda ağlamasını önlemek için öncelikle bebeğinize sakin bir ortam sunun. Tanıdık bir battaniye veya oyuncağı yanınıza alın. Aşırı uyaranlardan kaçının ve bebeğinizi beslenmiş, uykusunu almış olduğundan emin olun. Kısa süreli ve keyifli gezilerle başlayıp süreyi yavaşça artırın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 630 göst.
11 Eylül 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Derinin annesi (43 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 604 göst.
22 Mayıs 2022 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Zeyari (183 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 469 göst.

1,512,803 soru

24,674,011 cevap

367,432 kullanıcı

...