0 oy
181 göst.
21 Eylül 2022 Doğum Sonrası Anne kategorisinde (159 puan) tarafından soruldu
 Merhaba kızlar.62 gün önce sezeryan doğum yaptım. Sağ tarafımda bulunan çikolata kistimde temizlendi.Doğum sonrası karnımın sağ tarafında şişlik oldu halen de var neden öyle olmuş olabilir.
Bebek Ayı 63 günlük

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 375 göst.
5 Mayıs 2023 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Büşra Erdiş (103 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 282 göst.
0 oy
0 cevap 163 göst.
19 Eylül 2023 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Temmuz (159 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 333 göst.

1,512,481 soru

24,669,824 cevap

367,194 kullanıcı

...