8 Aylık Bebek Her Beslenme Sonrası Kaka Yapar Mı? Nedenleri ve Çözümleri

0 oy
904 göst.
9 Kasım 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde (309 puan) tarafından soruldu
Canlarım merhaba kızım 8 aylık son 4 gündür her beslenme sonrası kaka yapıyor ek gıda sonrası normal mi bilemedim günde 4 5 kere kaka yaptığı oluyor siz de böyle olan var mı ve kilo alımını etkiler diyorlar böyle birşey var mı yardımcı olursanız sevinirim 

6 Cevaplar

0 oy
10 Kasım 2022 (309 puan) tarafından cevaplandı
Yorumu olan yok mu yani :(
-Reklam-
0 oy
10 Kasım 2022 (155 puan) tarafından cevaplandı
Benimki de çok yapıyor ama daha 2 aylık. Hatta emerken bile başlıyor 
10 Kasım 2022 (631 puan) tarafından yorumlandı
Emerken normal 10 kere kaka yaptigini bilirim bebegimin
0 oy
10 Kasım 2022 (1,927 puan) tarafından cevaplandı
Benim kızım 4 5 aylık olana kadar her emdiğinde kaka yapardı kilo alımı da normaldi
10 Kasım 2022 (309 puan) tarafından yorumlandı
O dönemde de çok kaka yapıyordu ama kilo alımını etkilemiyordu şimdi böyle olunca merak ettim teşekkür ederim
0 oy
10 Kasım 2022 (2,301 puan) tarafından cevaplandı
Değişik bişey yemeye başladı mı bu son 1 hafta içinde? Belki o etkilemiştir
10 Kasım 2022 (309 puan) tarafından yorumlandı
Aslında balık yemişti yapmış olabilir mi bı dikkat edeyim teşekkür ederim
0 oy
10 Kasım 2022 (6,551 puan) tarafından cevaplandı
Dis durumu nasil canim benim oğlum dis dönemi her yemekten sonra falan yapıyor çünkü.  Bu arada etkilemiyor kiloyu merak etme 
10 Kasım 2022 (309 puan) tarafından yorumlandı
Canım üst dişleri çıkartıyor birisi patlamış yeni gördüm diğeri de patlamak üzere alt iki dişi de çıkmıştı zaten teşekkür ederim
0 oy
10 Kasım 2022 (631 puan) tarafından cevaplandı
Oglum gunde 3 kere yemek yiyor 3 kere kaka yapiyor aylardir hic kilo almiyor doktor saclikli dedi tahlilleri vs guzel yapacak birsey yok yapisi oyle demekki 18 aylik 9800 kg
10 Kasım 2022 (309 puan) tarafından yorumlandı
Anladım canım doktor kontrolümüz de bir sorayım bakalım teşekkür ederim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

8 aylık bebek her beslenme sonrası kaka yapar mı?
Evet, 8 aylık bir bebeğin her beslenme sonrası kaka yapması, özellikle ek gıdaya yeni başladıysa, genellikle normal kabul edilir. Bu durum, sindirim sisteminin yeni besinlere adaptasyon sürecinin bir parçası olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde beslenme sonrası sık kaka kilo alımını etkiler mi?
Sık kaka yapması tek başına kilo alımını doğrudan olumsuz etkilemez. Önemli olan, bebeğin genel sağlık durumu, yeterli beslenmesi ve dışkının kıvamı, rengi gibi diğer özellikleridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Ek gıdaya geçen bebeklerde kaka sıklığı ne kadar olmalı?
Ek gıdaya geçen bebeklerde kaka sıklığı, günde birkaç kezden birkaç günde birer kez değişebilir. Her beslenme sonrası kaka yapması, bu dönemde yaygın görülen bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde beslenme sonrası kaka rengi neden değişebilir?
Ek gıdalar, bebeklerde kaka renginde değişikliklere neden olabilir. Örneğin, yeşil sebzeler kaka rengini koyulaştırırken, meyveler farklı tonlar yaratabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Ne zaman bebeklerde beslenme sonrası sık kaka için doktora başvurulmalı?
Bebeğinizde ishal belirtileri (sulu, sık ve kötü kokulu kaka), ateş, kusma, iştahsızlık veya kilo kaybı varsa mutlaka bir çocuk doktoruna başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 536 göst.
0 oy
1 cevap 213 göst.
19 Şubat 2023 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Nlgnc (58 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 753 göst.
4 Temmuz 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Btlduru (193 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 799 göst.
4 Ekim 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Zenan (32 puan) tarafından soruldu

1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...