2 Aylık Bebek Kilosu Kaç Olmalı? Kilo Alma Rehberi

0 oy
1,533 göst.
13 Şubat 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (366 puan) tarafından soruldu

Merhaba anneler  2 aylık bebeklerinizin kilosu kaçtı 

Karşılaştırmak icin sormuyorum oğlum 4 Kilo doğdu  20 günlüktü mamaya basladik kilo alimi hic yoktu   bir sure sonra sütüm kesilince tamamen mamaya donduk  ve suan 5.700 gram Aptamil kullaniyorum  doktora henuz gitmedik bu arada evde kendim tarttim :D 

Obez olmasindan korkuyorum açıkçası :angel:

Bebek Ayı 2aylik

18 Cevaplar

0 oy
13 Şubat 2020 (1,482 puan) tarafından cevaplandı
Evet aptamil kilo yapar baya benim kızım da iki aylık daha yeni sağlık kocağın dan geliyorum hem asi si vardı hem de boy kilo baktı benim kızım da tamamen mama kullanıyor emmedi beni zaten sütüm de kesildi benim kızım da 5440 geldi 40 gram eşyaları dedi 5400 yaz di her bebek bir değil ben beblac kullanıyorum mama olarak ds
-Reklam-
0 oy
13 Şubat 2020 (822 puan) tarafından cevaplandı
Yarın gideceğiz doktora yazarım 
0 oy
13 Şubat 2020 (606 puan) tarafından cevaplandı
3260 doğduk bugün gitcez 2 aylık kontrola bakalım ben de mama kullanıyorum  emiyor arkasından 60 -90 cc arası yiyor 
0 oy
13 Şubat 2020 (409 puan) tarafından cevaplandı
Benim bebeğim 2 aylık iken 6 buçuk kilo idi lakin sadece anne sütü alıyordu hala da anne sütü alıyor o yüzden anne sütün de obez olma durumu yok o bundan dolayı obez konusu hakkında bilgim yok kuzm
0 oy
13 Şubat 2020 (150 puan) tarafından cevaplandı
bebegim 3400 dogdu 2.ayinda kilosu 6250ydi canim ama sadece anne sutu aliyor istersen doktoruna bi sor mamayla cok kilo almasina doktorlar pek izin vermiyor belki azalttirabilir
0 oy
13 Şubat 2020 (1,141 puan) tarafından cevaplandı
Benim bebeğim 3.288 Gr sadece anne sütü doktor yeterli dedi ama.sut kesilme nasıl neden oluyor anlamış değilim..
13 Şubat 2020 (366 puan) tarafından yorumlandı
Doğduğu gunden beri zor emen bir bebekti  daha sonra tamamen bıraktı  bircok yöntem denedim ama donduremedim  bir sure sağdım zaten az olan sütüm tamamen bitti aylık 300tl mama parası
veriyorum    keyfimden vermiyorum ki 2 yasindada kizim var onunda ihtiyaçları oluyor sütü kesilen mama veren annelere olan tepkiyide anlayamiyorum ki cümle sonundaki o üç nokta  tepkinizi cok güzel belli etmis   anne sutu veren anneye saygı duyuluyorsa  mama veren ve sutu kesilen yada  sütü olmayan anneuefe ayni saygı duyulsun lütfen bu tepki niye?
13 Şubat 2020 (90 puan) tarafından yorumlandı
Canim sen anne sutu vermeye devam ediyosun demekki sut kesilmesini bilmiyon bu yüzden ancak başına gelen anlar bunu arkadaşın gbi benmde öyle olduğu için onu cok ıyı anliyorum zamanla sütün azalıyor bebek emecek kadar birşey kalmiyo o yuzden mama takviyesi yapiyosun sut gelmeyince bi kac gun bekliyon tabi acaba cogalir mi diye ama olmayinca mecbur mama ya baslatiyosun ben çok uğraştım sütüm çoğalsın diye ama olmayınca olmuyormuş demekki başına gelen bilir
13 Şubat 2020 (1,141 puan) tarafından yorumlandı
Tepki değil herkes harika bir annedir.bende emziriyorum ama uyumuyor 5 saat acaba sütüm bittimi diye düşünüyorum.
13 Şubat 2020 (90 puan) tarafından yorumlandı
Öylemi senin soru sorma şeklin yanlış o zaman
13 Şubat 2020 (1,141 puan) tarafından yorumlandı
Konuşma uslubum tuhaf demekki.bu yüzden kocam evden kaçtı.hersey yiyorum bebek uyumuyor da bende düşündüm süt kesintisi mı oluyor diye.cevabimi aldim.tesekkur yinede
0 oy
13 Şubat 2020 (90 puan) tarafından cevaplandı
Kilosu 4 aya kadar filan artar ama sonra yavaşlar aptamil kilo yapiyo evet biz bebelac kullanıyoruz hem sindirimi kolay kabiz olmuyo hemde kilo yönünden aptamil kadar kilo yapmıyor ideal kiloda ilerliyoruz 
0 oy
13 Şubat 2020 (671 puan) tarafından cevaplandı
Mama ile beslenen bebekler hep daha kilolu oluyor ama korkmayın bebeklikte obez olmazlar biraz hareketlenmeye başlarsa kilo vermeye başlar zamanla da mama azalıp ek gıdanin oranı artınca düzene girer
0 oy
13 Şubat 2020 (1,743 puan) tarafından cevaplandı
Bence çok degil normal canım yemesinden kesme bebiş ne yemek yerse o kadar wer. Ayda 1 kilo alması lazım zaten canım. Benim kızımda 2900 dogdu 2 aylıkken 5 kiloydu 
0 oy
13 Şubat 2020 (556 puan) tarafından cevaplandı
2 aylıkken 6600 gr canm 
0 oy
13 Şubat 2020 (1,241 puan) tarafından cevaplandı
2 ay kontrolune gittigimizde kizim 5700 kg boyu 59 cm di 3 ay kontrolune gittigimizde de 6900 kg 62 cm cikti sadece anne sutu yani bebeğinin kilosu gayet normal obezlik bi durumu yok
0 oy
13 Şubat 2020 (582 puan) tarafından cevaplandı
Kızım 5800 gramdi  doktor normal dedi :)
0 oy
13 Şubat 2020 (254 puan) tarafından cevaplandı
3 kilo dogdu 5.600 kilosu 2 aylik 
0 oy
13 Şubat 2020 (1,302 puan) tarafından cevaplandı
Bizdede 2 800 dogdu 5 900 kilo  sizinki 4 dogmus  simdi 5 obez sayilmaz 
0 oy
13 Şubat 2020 (420 puan) tarafından cevaplandı
Biz 3kilo dogduk 2aylik 6600 olmusuz sadece anne sütü alio sizinkide çok gelmedi ama mama alınca farklimi oluyor bilmiyorum 
0 oy
13 Şubat 2020 (91 puan) tarafından cevaplandı
Benim kızım 3 kilo doğdu şuan 2 ay 10 günlük ve 6 kilo 100 gram  korkma canım onu verecektir dış cikarma döneminde yürümeye başladığında emeklemeye başladığında verir 
0 oy
13 Şubat 2020 misafir tarafından cevaplandı

2.890 doğdu bebeğim 2 aylık şimdi geldik aşıdan 4400. Olmuş ebe sınırda dedi çok kilo almamış dedi ama önemli olan sağlıklı olması bence. Ben mama vermiyorum anne sütü sadece

0 oy
13 Şubat 2020 misafir tarafından cevaplandı
Canım benim bebeğim 2 aylıkke. 5700 dü hastaneden 3 kilo çıktık sadece anne sütü alıyor 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

2 aylık bebek kaç kilo olmalı? Ortalama değerler nelerdir?
2 aylık bir bebeğin ortalama kilosu kız bebekler için 5.4 kg, erkek bebekler için ise 5.8 kg civarındadır. Oğlunuzun 5.7 kg olması normal sınırlar içinde olabilir ancak doktor kontrolü önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde kilo alımı durursa ne yapılmalı?
Bebeklerde kilo alımının durması veya yavaşlaması durumunda öncelikle doktorunuza danışmalısınız. Mama değişimi, beslenme düzeni veya altta yatan bir sağlık sorunu olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
2 aylık bebek için Aptamil mama uygun mu?
Aptamil, bebekler için yaygın olarak kullanılan bir mama markasıdır. Ancak bebeğinizin özel ihtiyaçlarına en uygun mamayı doktorunuz belirleyecektir. Mama sonrası kilo alımı ve genel durumu takip edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde obezite belirtileri nelerdir ve ne zaman endişelenmeli?
Bebeklerde obezite belirtileri aşırı hızlı kilo alımı, cilt katlantılarında belirgin artış ve hareket kısıtlılığı olabilir. Doktorunuzun önerdiği persentil eğrilerinin dışında bir seyir izleniyorsa endişelenmek için bir sebep olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evde bebek tartımı ne kadar güvenilir?
Evde bebek tartımı, genel bir fikir vermek açısından faydalı olabilir. Ancak hassas terazi kullanımı ve bebeğin aynı koşullarda tartılması önemlidir. En doğru sonuçlar için doktor muayenehanesindeki tartılar tercih edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 634 göst.
9 Haziran 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Pamuğummmm (43 puan) tarafından soruldu
0 oy
49 cevap 5,141 göst.
1 Haziran 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde İlyasAli'nin annesi (442 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 508 göst.
13 Nisan 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ömür26 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 1,214 göst.
22 Mart 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Hllaktepeli (38 puan) tarafından soruldu

1,512,747 soru

24,673,270 cevap

367,385 kullanıcı

...