Hayır canım. O bağırsak aslında. O kısımda gelişimi tam tamamlanmadığı için oluyor. Fıtık gaz yapmaz ama gaz fıtık yapar. Senin bastırdığı aslında çocuğun bağırsağı. Sen elini çekince içinde olan dışkı tekrar bağırsak içinde yerini alıyor bu da ses çıkararak oluyor. Oraya birşey yapmana gerek yok hiç. S sadece bol bol gaz çıkar.
4. Ay benim migrenim tuttu tatildeyim yanımda da arkadaşım var. Masaj enerji işleri falan uğraşır ilgisi var. Benim migrenim var diye o ilgilendi sağolsun oğlumla tüm gün masaj yaptı çocuğa onunla mı alakalı bilmem sabah bir baktım hem migrenim bitmiş hemde çocuğun fıtığı inmiş.