Şuan 4 ayı geçtik bizde de vardı anne sütü sarılığı kan uyusmazligina bağlı ben A+ bebegim 0-
15 gün önce 2.28 e düştü değerimiz 16 ya kadar cıktı anne sütünü kesinlikle kesmiyorlar fakat ben gün de iki kere mama verdim ilk başta verdirmedi doktorlar keşke verseymisim baktılar dusmuyo mama vermeye basladik günde 2 kere ne kadar sık ve çok kaka yaptı o kadar hızlı düşüyo cunku
versenizde vermesenizde geciyo tabi zamanla ama ben çok sıkılmıştım insanlarin sarılık mi var ac mıbu çocuk sorularindan anne sütü sarılığı açlıktan olan bir şey değil ama anlatamiyorsun
Troid de sarilikla bağlantılı sarılık düştükçe o da düşüyo