Reddet ve karşı çık benim oğlum 3 aylıktı eşimin annesiyle kız kardeşi tutturdu eline kemik verelim diye sonra mamadan sıkıldı artık ben hemşireye sordum 1 tane şeker atıp çay verebiliriz biberonla dediler karşılarında 10 yaşında çocuk varmış gibi inanıcağımı sandılar hemşirenin isim soyismini verin şikayet edicem dedim sustular
Yürüteç almaya kalktılar bu konuda ne kadar katı olduğumu bile bile aldırmadım alırsanızda kullanmam gider satarım dedim böyle böyle düzeldiler gittiler ilk adım arabası aldılar 5 aylıkken sağlıkocağı doktoru ek gıdaya geçebilirsin dedi mama aldığı için başka doktora da sorup 5.5 aylıkken başlattım çikolata yedirmek istediler paketli gıdalar getirdiler sürekli üstüne basa basa hayır dedim çocuğun ek gıda saati gelince kimseye besletmedim eşim laf ederse bağırdım katıyım bu konuda kendi ailemde dese babam mezardan da çıksa asla dedim şimdi 11 aylık olucak bana sormadan bişey vermezler akrabaları bişey vericek olursa sıla izin vermiyor sıla vermiyor diyorlar
Şimdi eşimle uğraşıyorum ciğer işkembe suyu vs vermeye kalkıyor süt içirek diyor arkadaşları öyle söylüyormuş bende çocuk bakmayı ne biliyorlar diyorum haklısın sen en iyisini bilirsin diyor
Kolay olmadı ama böyle böyle sana saygı duymayı öğreniyorlar kimseye saygımı bozmadan direttim artık anlayışla karşılıyorlar düşün artık beraber çocuk doktoruna gidip önlerinde sorucaktım istemediler