Bebek Göbeği K Vitamini Sonrası Kanama: Ne Yapmalı?

0 oy
212 göst.
10 Eylül 2023 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (9 puan) tarafından soruldu
Kizlar merhaba yarın bebeğim göbeğini dusureli 1 hafta olacak ve göbeğinde kan geliyor azar azar temizliyorum sonra tekrar bakıyorum yine kanamis ve kurumuş  cuma günü k vitamin iğne yaptılar kanadigi için sizinde başınıza böyle şeyler geldimi gecermi lütfen cevaplarınızı yaziniz 
Bebek Ayı 12 günlük
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
10 Eylül 2023 (15 puan) tarafından cevaplandı
Merhaba benimde bebegimde böyle sorun olmuştu 2.defa k vitamini vuruldu sonrasında kanama durdu içiniz rahat olsun
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebek göbeği K vitamini sonrası kanarsa ne yapılmalı?
Bebek göbeği K vitamini iğnesi sonrası azar azar kanıyorsa, öncelikle endişelenmeyin. Nazikçe temizleyip tekrar kanama olup olmadığını gözlemleyin. Kanama devam ederse veya artarsa mutlaka doktorunuza danışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde göbek kanaması ne kadar sürer?
Bebeklerde göbek kanaması genellikle birkaç gün içinde durur. K vitamini sonrası kanama yaşanması nadir değildir ancak uzun sürerse tıbbi yardım almak önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek göbeği K vitamini vurulduktan sonra neden kanar?
Bebek göbeği K vitamini iğnesi sonrası kanama, iğnenin yapıldığı bölgedeki hassasiyetten veya pıhtılaşma faktörlerindeki geçici değişikliklerden kaynaklanabilir. Doktorunuz bu konuda en doğru bilgiyi verecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
K vitamini iğnesi sonrası bebek göbeği bakımı nasıl olmalı?
K vitamini iğnesi sonrası bebek göbeği bakımı için steril gazlı bezle nazikçe temizleyin. Doktorunuzun önerdiği özel bir bakım ürünü varsa onu kullanın ve kanama belirtilerini yakından takip edin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek göbeği kanaması için ne zaman doktora başvurulmalı?
Bebek göbeği kanaması devam ederse, artarsa, iltihaplanma belirtileri gösterirse (kızarıklık, şişlik, kötü koku) veya genel durumunda değişiklik olursa hemen doktorunuza başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 652 göst.
27 Kasım 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Demetantalya (213 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 539 göst.
0 oy
7 cevap 928 göst.
23 Şubat 2022 12-24 ay arası bebekler kategorisinde ysb (1,161 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 880 göst.
2 Aralık 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Lesruggg (475 puan) tarafından soruldu

1,512,751 soru

24,673,355 cevap

367,397 kullanıcı

...