0 oy
182 göst.
30 Ocak 2024 12-24 ay arası bebekler kategorisinde (92 puan) tarafından soruldu
El ayak hastalığı için hangi kremi kullandınız kızımda daha yeni başladı iştahsızlık halsizlik ayak ve ellerinde biseyler çıkıyor 

2 Cevaplar

0 oy
30 Ocak 2024 (149 puan) tarafından cevaplandı
Isısını hep düşük tutun.ben karbonatlı şu kullandım hep birde alerji ilacı kullandım yayilmasin djye
-Reklam-
0 oy
30 Ocak 2024 (10,940 puan) tarafından cevaplandı
Birşey kullanmaya gerek yok. Kaşınma olursa eczane losyon verir. İlacı yok 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 236 göst.
0 oy
1 cevap 224 göst.
0 oy
4 cevap 324 göst.
0 oy
2 cevap 350 göst.

1,512,425 soru

24,668,903 cevap

367,153 kullanıcı

...