Gündüz uyırsa düzeni olur uyumazsa olmaz. Bebeğin uyku sinyallerini takip edin gündüz. Mesela benimki uyuyacağı zman ayyy diye bağırmaya başlar. Eğer ben o anda uyutursam uyur ve diğer uyku saatine kadar onu oylayabilirim ama uyku sinyallerini kaçırırsam ve huzursuz olursa o gün bütün düzenimiz alt üst plutor gece 1 e kadar bile uğraşıyorum.
Ayakta salladığım için gündüz kaliteli uymuyor ve çok kısa uyuyor. O yüzden uyanık kaldığı vakitleri pek canlı geçmiyor. Bemim canımı sıkan nokta bu. Eğer uyku eğitimi verirsem o zman düzelir ama onun da doğruluğu tartışılıyor. O yüzden o konuda çekingenim. Bebeğin uyku düzeni tamamen sizin gözlemlerinizle olur. Akşam uyumamasının bir değil biçok sebebi var çok komplike bir durum herkesten fikir alıp sizin için doğru olanı bulun