13 Aylık Bebek Tek Başına Oynamaz mı? Oyun Önerileri

0 oy
360 göst.
2 Mayıs 2024 12-24 ay arası bebekler kategorisinde (267 puan) tarafından soruldu
Kizlar bebegim 13 aylik kendi başına asla oynamiyor.  Surekli bende olacağım ama Bi yerden sonra sıkılıp basliyor aglamaya . Sizde durumlar nasil neler yapiyorsunuz ? Hangi oyunlari oynuyorsunuz?
Bebek Ayı 13

4 Cevaplar

0 oy
2 Mayıs 2024 (314 puan) tarafından cevaplandı
Benim bebegimde 13 aylik oyle çok fazla oyuncaktan daha anlamiyor aktivite masasi yurume arkadasi top araba itme fln bunlari yapiyoruz. Heran beni yanında istiyor eger yanında degilsem ve ağlamıyorsa kesin bir isler karıştırıyor.
2 Mayıs 2024 (267 puan) tarafından yorumlandı
Evet benim kiziminda sesi çıkmıyorsa kesin biyeri dağıtıp karıştırıyor. Kelime biliyormu
3 Mayıs 2024 (314 puan) tarafından yorumlandı
Kelime biliyor 10 dan fazla. Kitap okuyorum  sonra  hayvanlari meyveleri falab gösteriyorum
-Reklam-
0 oy
2 Mayıs 2024 (194 puan) tarafından cevaplandı
15 aylık bebeğim. Sürekli benimle oynamak istiyor yada kendi oynasa da beni yanında istiyor ama sıkılmaz öyle. Odasını oyun alanı gibi yaptık bide kitaplarla baya vakit geçiriyoruz. Legolari var onları seviyor ama hergun parkta götürmeye çalışıyorum yada iki günde bir. Parkda oynuyor enerjisini atıyor.
2 Mayıs 2024 (267 puan) tarafından yorumlandı
Parkı kızımda çok seçiyor ama 4 gündür yağmurlu gidemiyoruz. Kac kelime konuşuyor.kendi başına yürüye biliyormu tv izletiyormusunuz
2 Mayıs 2024 (194 puan) tarafından yorumlandı
Evet kendi başına yürüyor 15 aylık benim kızım
 Dil gelişimi güzel saymadım ama bir çok kelimesi var ama asla TV izletmiyorum.
0 oy
2 Mayıs 2024 (194 puan) tarafından cevaplandı
Bebeğiniz yürüyor mu? Bizim ki 13. ayda az az yürümeye başladı ondan sonra park falan daha eğlenceli oldu tabi 
2 Mayıs 2024 (267 puan) tarafından yorumlandı
Tutunarak yuruyor parka gidiyoruz ama 4 gündür hava yağmurlu gidemedik
2 Mayıs 2024 (267 puan) tarafından yorumlandı
Kelime biliyormu
2 Mayıs 2024 (194 puan) tarafından yorumlandı
1 aya baya yürür. Bizimki de öyle ilk tutunarak yürüdü sonra kendi başına yürüdü 14 ayda falan kendi basina yürümüştü
0 oy
3 Mayıs 2024 (458 puan) tarafından cevaplandı
Oyuncalarin bi kismini oturma odasinda bi kosede bulunduriyorum. Bizde icerde oldugumuz icin kendi kendine oynuyor. Hatta biz yatak odasinda degil oturma odasinda uyuyoruz. Sabah 6 bucukta uyanior 1 saat kendi kendine oynuor 7 bucukta da sklıor gelipbeni uyandiyor. Kendime geldigim gibi 5 6 tane hay van kitaplarini okuyorum. Snra bi iki onunla oynuorum alt beslenme derken 9 bucukta uyuyor 15 aylik.ama aylardirboyleyiz hastalik diş skntimiz olmazsa duzen boyle gifiyor. Ama ben cok fazla ustune dusmedim. Dustugunde ona kosmadim. Tehlikeli durum olmadigi surece onu hep ozgur biraktim. Her agladiginda aglamasina kosmadim.cunku beni denedigini biliorum. Ona yonelmeyince kendi kendine susuyor
3 Mayıs 2024 (1,054 puan) tarafından yorumlandı
Tebrik ederim gerçekten bu istikrarı ben sağlayamadim bebeğinizde maşallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

13 aylık bebek neden tek başına oynamaz? Neler yapılabilir?
13 aylık bebeklerin tek başına oynamaması normaldir. Bu yaşta gelişimleri gereği ebeveyn ilgisine ve etkileşimine ihtiyaç duyarlar. Bebeğinizle birlikte oyunlar oynayarak onun yalnızlık hissini azaltabilir ve oyun becerilerini geliştirmesine yardımcı olabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
13 aylık bebekler için hangi oyunlar önerilir?
13 aylık bebekler için el-göz koordinasyonunu geliştiren, ince motor becerilerini destekleyen ve yaratıcılıklarını teşvik eden oyunlar önerilir. Örneğin, bloklarla kule yapma, büyük legolarla oynama, basit yapbozlar, şekil eşleştirme oyunları ve parmak kuklaları ile hikayeler anlatmak iyi seçeneklerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
13 aylık bebeğimin sıkılmasını önlemek için neler yapabilirim?
Bebeğinizin sıkılmasını önlemek için oyun süresini çeşitlendirin ve etkileşimli oyunlar oynayın. Oyuncakları dönüşümlü olarak sunmak, yeni oyun alanları keşfetmek ve onunla birlikte şarkılar söylemek veya dans etmek ilgisini canlı tutacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
13 aylık bebekle tek başına oyun oynamak zor mu?
13 aylık bebekle tek başına oyun oynamak başlangıçta zorlayıcı olabilir çünkü bu yaşta ebeveynleriyle bağ kurmaya ve etkileşimde bulunmaya daha çok odaklanırlar. Sabırlı olmak, onun ilgisini çekecek aktiviteler bulmak ve oyun süresini keyifli hale getirmek önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
13 aylık bebeğim sürekli bana bağlı, nasıl sosyalleşir?
13 aylık bir bebeğin size bağlı olması gelişiminin normal bir parçasıdır. Diğer bebeklerle ve yetişkinlerle kontrollü ortamlarda kısa süreli etkileşimler sağlamak sosyalleşmesine yardımcı olur. Parklar, oyun grupları veya aile ziyaretleri bu amaçla kullanılabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 697 göst.
0 oy
0 cevap 183 göst.
18 Eylül 2024 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Sevvalice (2,414 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 188 göst.
3 Nisan 2024 12-24 ay arası bebekler kategorisinde 28mart (267 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 517 göst.

1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...