53 Günlük Gebelikte Sıcak Basması: Neden Olur, Ne Yapmalı?

0 oy
383 göst.
3 Nisan 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (361 puan) tarafından soruldu
Normalmi bu hani sanki menepoz a girersiniz ya öyle sıkıntı sıcak basması oluyo soğuk ter oluyo acaba adet olamadgm için mi 3 gün boyunca kanamam geldi kesildi hemen 

5 Cevaplar

+1 oy
3 Nisan 2020 misafir tarafından cevaplandı
Tatlım menopoz durumu nasıldır bilmem ama 7 ay olacak doğum yapalı ve ben bu kışı tişörtle geçirdim :))) yaz günü napacam bilmiyorum. Yaneee yalnız değilsin :) 
3 Nisan 2020 (361 puan) tarafından yorumlandı
Yanlz olmadgma sevindim demek normalmiş:)))) normal mi yaptn canm
3 Nisan 2020 misafir tarafından yorumlandı
Yok canım sezeryan ama 2 gün normal olacak diye sağolsun ebeler olan sancıyı çektirdiler
-Reklam-
0 oy
3 Nisan 2020 (1,553 puan) tarafından cevaplandı

Evde kısa kollu ile geziyordum, 3 gün önce regl olana kadar. Şimdi biraz biraz üşümeye başladım. ☺️

Dipnot : oğlum 6 buçuk aylık 
0 oy
3 Nisan 2020 (7,203 puan) tarafından cevaplandı
Çok normal bende ilk 3 ay şu gibi terlerdim
0 oy
3 Nisan 2020 misafir tarafından cevaplandı
Menopoz lu gibi ateş basmaları oluyor. 6.ayda adet oldum aşırı terlemem geçti ama eskisi gibi üşümüyorum 9aylık sıcağa hiç gelemiyorum. 
3 Nisan 2020 (361 puan) tarafından yorumlandı
Bende sıcağa hiç ama hic glmm
4 Nisan 2020 misafir tarafından yorumlandı
Yaza ne yapcam bilmiyorum.
4 Nisan 2020 (361 puan) tarafından yorumlandı
Normaldede yazın cok terlerdim simdi dahada terlycem
0 oy
3 Nisan 2020 (302 puan) tarafından cevaplandı

terlerdim hep dogumdan sonra ama adet oldum o soguk terleme gecti

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

53 günlük gebelik ve aşırı sıcak basması normal midir?
53 günlük gebelikte aşırı sıcak basması nadir görülen bir durumdur ve genellikle normal kabul edilmez. Bu durum, hormonal değişiklikler veya altta yatan başka bir sağlık sorunu nedeniyle olabilir. Bir sağlık profesyoneline danışmak önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi sıcak basmasına neden olur mu?
Adet gecikmesi, hormonal dengesizlikler nedeniyle sıcak basmasına yol açabilir. Özellikle menopoza benzer belirtiler yaşanıyorsa, gebelik veya başka bir hormonal sorun olasılığı değerlendirilmelidir. Bir doktora başvurmak en doğrusudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik belirtisi olarak sıcak basması ve soğuk terleme görülebilir mi?
Gebeliğin erken dönemlerinde hormonal değişimler sıcak basması ve soğuk terlemeye neden olabilir. Ancak, 53 günlük bir gebelik süresi ve şiddetli belirtiler, daha detaylı bir tıbbi değerlendirme gerektirebilir. Doktorunuzla görüşmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3 gün süren ve hemen kesilen kanama gebelikle ilgili olabilir mi?
3 gün süren ve hemen kesilen kanama, gebelikle ilgili implantasyon kanaması veya başka bir durumun belirtisi olabilir. Aşırı sıcak basması gibi ek belirtiler varsa, bir jinekoloğa başvurmak en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik ve menopoz benzeri sıcak basması belirtileri nasıl ayırt edilir?
Gebelik ve menopoz benzeri sıcak basması belirtileri ayırt etmek için tıbbi yardım alınmalıdır. Doktorunuz, kan testleri ve ultrason gibi yöntemlerle kesin teşhisi koyabilir. Gebelik testi yapmak ilk adımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,725 soru

24,672,956 cevap

367,373 kullanıcı

...