Bebelac Gold 2 Gaz ve Kabızlık Sorunu Yaşayanlar İçin Bilgiler

0 oy
252 göst.
6 Nisan 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde (208 puan) tarafından soruldu
Kizim 2 numaraya gectiginden beri gaz ve kabizlik sıkıntısı yasiyoruz normal mi bu 

2 Cevaplar

0 oy
6 Nisan 2020 (792 puan) tarafından cevaplandı
Ben hiç mama kullanmadım 6 aylık olunca başlıycam bebelac gold düşünüyordum kötümü yani
6 Nisan 2020 (208 puan) tarafından yorumlandı
Yok hayir cok guzel bi mama ek gidayada badladik ya ondan sanirim
-Reklam-
0 oy
6 Nisan 2020 (63 puan) tarafından cevaplandı
Biz 1 numara olanı kullandım 6 aylığz 2 ye geçtik sorun yaşamadık canım 1 de 2 de sorun olmadı bizde ek gidayami geçtin acaba indan olabiliri 
6 Nisan 2020 (208 puan) tarafından yorumlandı
Ewtt canim ek gidaya da basladikk

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebelac gold 2'ye geçince gaz ve kabızlık normal mi?
Bebelac Gold 2'ye geçişin ilk günlerinde bebeklerde gaz ve kabızlık yaşanması normal olabilir. Bu durum, sindirim sisteminin yeni formüle adapte olmaya çalışmasından kaynaklanabilir. Genellikle birkaç gün içinde düzelir. Eğer sorun devam ederse veya şiddetlenirse, doktorunuza danışmanız önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebelac gold 2 kabızlık yaparsa ne yapılmalı?
Bebelac Gold 2 kullanımına bağlı kabızlık durumunda, bebeğinizin yeterli sıvı aldığından emin olun. Doktorunuzun önerisiyle probiyotik takviyeleri veya eczacınızın tavsiye edeceği gaz giderici damlalar deneyebilirsiniz. Masaj ve egzersiz hareketleri de sindirime yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebelac gold 2'de gazı önlemek için neler yapılabilir?
Bebelac Gold 2 kullanırken gazı önlemek için mama hazırlama talimatlarına dikkat edin, iyi çalkalayın ve hava kabarcıklarını azaltın. Bebeğinizi besledikten sonra dik tutmak ve düzenli gaz çıkarma pozisyonları uygulamak faydalı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebelac gold 2 geçiş sürecinde gaz ve kabızlık ne kadar sürer?
Bebelac Gold 2'ye geçiş sonrası gaz ve kabızlık genellikle 3 ila 7 gün içinde azalır. Bu süre, bebeğin sindirim sisteminin yeni formüle uyum sağlamasına bağlı olarak değişebilir. Eğer bu süreyi aşan bir durum varsa mutlaka bir sağlık profesyoneline danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebelac gold 2 gaz ve kabızlık için doktor tavsiyesi alınmalı mı?
Evet, Bebelac Gold 2 kullanımına başladıktan sonra bebeğinizde belirgin ve sürekli gaz ile kabızlık sorunları yaşıyorsanız, mutlaka doktorunuza danışmanız gerekir. Doktorunuz, bebeğinizin genel sağlık durumunu değerlendirerek en doğru tavsiyeyi verecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 856 göst.
30 Nisan 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Eymen ve ikizlerim (208 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 331 göst.
28 Kasım 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Neseee (35 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,604 göst.
10 Nisan 2021 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Durubebek (34 puan) tarafından soruldu

1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,393 kullanıcı

...