Bebek Göbeği Kanamışsa Ne Yapmalı? Endişe Verici Mi?

0 oy
1,789 göst.
15 Mayıs 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (1,678 puan) tarafından soruldu

                        

image

Bebek Ayı 13 gunluk

12 Cevaplar

+1 oy
15 Mayıs 2020 (1,181 puan) tarafından cevaplandı
Korkmayın düşükten sonra 1 2 sefer kanayabilit
15 Mayıs 2020 (92 puan) tarafından yorumlandı
Yanlış bilgi vermeyin kanaması normal değil hastaneye götürün k vitamini iğnesi vuruyorlar
15 Mayıs 2020 (1,181 puan) tarafından yorumlandı
Yanlış bilgi vermiyorum bizim gobeginiz düştü ertesi gün kanadı gittik doktora ensiselenecek birşey olmadığını söyledi ozaman beni doktor yanlış bilgilendirdi kafama göre yazmıyorum
15 Mayıs 2020 (92 puan) tarafından yorumlandı
Kusura bakmayın o zaman doktorun oyle demesine şaşırdım benim cevremde kaç kişinin kanadıysa boyle arkadaslarimdan hep k vitamini iğnesi vurdular benim bebegime de aynı şekilde
16 Mayıs 2020 (128 puan) tarafından yorumlandı
K vitamini doğumdan hemen sonra yapiliyor yapilmişsa korkmayin benimde ayni oldu ama  yapilmadi ise götürün doktora
-Reklam-
0 oy
15 Mayıs 2020 (298 puan) tarafından cevaplandı
Korkmayın canım benim bebeğiminde kalmamıştı bir iki defa ben oraya çok dikkat ettim banyo felan yaptırmadım yani iyileşen kadar sonra kendiliğinden geçti.. .
0 oy
15 Mayıs 2020 (1,053 puan) tarafından cevaplandı
Baticon koy diğer bez değiştirmede havalandır diğer bi bezde tekrar baticon koy yarına bişey kalmaz 
0 oy
15 Mayıs 2020 (92 puan) tarafından cevaplandı
Kanaması normal değil hastaneye götürün iğne vuruyorlar k vitamini iğnesi onu vurulduktan sonra 2 3 gün yine az az kanama oluyor ama sonra kuruyor benim oğlumda 2.5 aylık suan bizimde düştüğünde kanama oldu direk iğne vurdular bacağından sonra kurudu çok şükür 
15 Mayıs 2020 (92 puan) tarafından yorumlandı
Bide batikonla pansuman yapmışlardı
0 oy
15 Mayıs 2020 (513 puan) tarafından cevaplandı
Canım k vitamini yapılması gerekiyor. Doktora kontrole gitmenizde fayda var.
0 oy
15 Mayıs 2020 (726 puan) tarafından cevaplandı
Doktora götürün hemde hemen mikrop kaparsa çok kotu olur allahkorusun 
0 oy
15 Mayıs 2020 (2,272 puan) tarafından cevaplandı
Tentirdiyot dök canım kurur iyice hafif lekelenme oluyorsa korkulacak bişe yoktur. 
0 oy
15 Mayıs 2020 (482 puan) tarafından cevaplandı
Bizimki de böyle oldu. Hastaneye götürdük k vitamini vuruldu. Geçti sonra. Önemsememezlik yapmayın götürün dr.a. Enfeksiyona açık bir nokta çünkü. 
15 Mayıs 2020 (1,678 puan) tarafından yorumlandı
Sali kontrolumuz var ozmn soleyecem
0 oy
16 Mayıs 2020 (1,678 puan) tarafından cevaplandı
Bugunde kanamış yaaa:((( salı kontrolu var 
0 oy
16 Mayıs 2020 (2,272 puan) tarafından cevaplandı
Ben kızımı doktora götürdüğümde kanaması olursa getir dedi kanama bizim için önemli dedi 
0 oy
16 Mayıs 2020 (2,175 puan) tarafından cevaplandı
Merhaba aslında kanama miktarı çok değil ama rengi açık kırmızı yani taze kan o yüzden k vitamini yaptırmalısınız. Piyasada çok bulunmuyor ama hapları da var bebekler için. Doktorunuza danışın mutlaka. 
16 Mayıs 2020 (375 puan) tarafından yorumlandı
Benim oğlumun da kanamisti ben bilmiyorum iğne vurulması gerektiğini şimdi 32 günlük oldu bişey olur mu :(
16 Mayıs 2020 (2,175 puan) tarafından yorumlandı
Açık yara olduğu için enfeksiyon riski çok yüksek enfeksiyon kaparsa çabucak kana karışır o yüzden önemli iyileştiyse sorun olmaz ama arada kanıyorsa bir an önce kapanması lazım.
0 oy
16 Mayıs 2020 (792 puan) tarafından cevaplandı
Bizimki de düştükten bi kaç gün sonra hafif kan gbi oldu.  Doktora gittik sorun yok demişti .  Kendisi düşecek o siyahlıkta.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebek göbek bağı kanaması ne zaman endişe verici olur?
Bebek göbek bağının hafifçe kanaması normaldir, ancak aşırı kanama, iltihap belirtileri (kızarıklık, şişlik, kötü koku) veya ateş varsa mutlaka doktora başvurulmalıdır. İlk birkaç gün hafif kanama görülebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek göbeği kanamasını önlemek için ne yapılmalı?
Göbek bağını temiz ve kuru tutmak önemlidir. Bezi göbek bağının üzerine katlayarak hava almasını sağlamak ve sık sık kontrol etmek kanamayı önlemeye yardımcı olur. Banyodan sonra nazikçe kurulamak da önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Göbek bağı düştükten sonra kanama olursa ne olur?
Göbek bağı düştükten sonra hafif kanama normaldir. Ancak kanama yoğunlaşırsa, enfeksiyon belirtileri varsa veya bebekte huzursuzluk artarsa, bir sağlık profesyoneline danışmak gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek göbeği kanamasına ne iyi gelir?
Genellikle özel bir tedavi gerektirmez. Göbek bağının temiz ve kuru tutulması iyileşme sürecini hızlandırır. Doktorunuz enfeksiyon şüphesi varsa antiseptik solüsyon veya antibiyotik önerebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek göbek bağı ne zaman tamamen kurur ve düşer?
Göbek bağı genellikle doğumdan sonra 1 ila 3 hafta içinde kuruyup düşer. Bu süreçte kurumasını teşvik etmek için hava almasını sağlamak önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 685 göst.
1 Mart 2023 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde sumosh34 (162 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 1,029 göst.
21 Kasım 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Melek'in annesi (390 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 1,506 göst.
25 Ekim 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Zehra80 (188 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 2,204 göst.
28 Mayıs 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde ᗴᔕᖇᗩᗩ ☘️ (1,266 puan) tarafından soruldu

1,512,747 soru

24,673,319 cevap

367,392 kullanıcı

...