Yeni Doğan Bebeklerde Ateş: Normal Kaç Derece Olmalı?

0 oy
318 göst.
21 Eylül 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (135 puan) tarafından soruldu
Yenı doğan bebeklerde ateş normalde kaç olmali. Oğlumla bugün hastaneye gittik vücudu bana biraz sıcak geldi normale göre ateşini ölçtüm 37 derece normal mi dır 

1 cevap

0 oy
21 Eylül 2020 (484 puan) tarafından cevaplandı
Yeni doğanlar da 37.5 e kadar normal kabul ediliyor canım 2 aya kadar 
21 Eylül 2020 (135 puan) tarafından yorumlandı
Teşekkür ederim. Bir an usuttu diye korktum
21 Eylül 2020 (135 puan) tarafından yorumlandı
Bide dün akşam dan beri emdikten sonra kusuyor ve hıçkırmaya basliyo ve emmek istiyo acaba niye kusuyor emdikten sonra bende korkuyorum emdikten sonra görememde boğulur diye
21 Eylül 2020 (484 puan) tarafından yorumlandı
Normal canım yeni doğanlar sürekli emmek ister kusması da daha midesi küçücük fazlasını atıyor ve gazını öyle çıkarıyor fıskırır tarzda kusmadığı sürece normal kabul ediliyor hıçkırması da normal canım halk arasında midesi büyüyor
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Yeni doğan bebeklerde normal vücut ısısı kaç derecedir?
Yeni doğan bebeklerde normal vücut ısısı genellikle 36.5°C ile 37.5°C arasındadır. 37°C, normal kabul edilen üst sınıra yakın olsa da, bebeğin genel durumuna göre değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yeni doğan bebeklerde 37 derece ateş midir ve ne yapılmalı?
Yeni doğan bebeklerde 37°C vücut ısısı genellikle normal kabul edilir, ancak üst sınıra yakındır. Bebeğin huzursuz olup olmadığına, beslenmesine ve genel davranışına dikkat etmek önemlidir. Yüksek ateş belirtileri varsa doktora danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yeni doğan bebeklerde ateşin tehlikeli olduğu durumlar nelerdir?
Yeni doğan bebeklerde 38°C ve üzeri ateş, ateşli havale veya bebeğin genel durumunda belirgin bozulma (halsizlik, emmeme, solunum güçlüğü) varsa acil tıbbi müdahale gereklidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yeni doğan bebeğin ateşini evde ölçmenin en doğru yolu nedir?
Yeni doğan bebeklerin ateşini ölçmenin en doğru yolu dijital termometre kullanmaktır. Rektal ölçüm en güvenilir sonucu verir, ancak koltuk altı veya kulak termometreleri de kullanılabilir, ancak daha az hassas olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yeni doğan bebeğimin ateşi varsa ne gibi belirtilere dikkat etmeliyim?
Yeni doğan bebeğinizin ateşi varsa, huzursuzluk, iştahsızlık, uykuya meyil, ciltte kızarıklık, hızlı nefes alıp verme, kusma veya ishal gibi belirtilere dikkat edin. Bu belirtiler varsa mutlaka doktorunuza başvurun.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 828 göst.
13 Haziran 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Uğurböceğii (114 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 142 göst.
20 Ağustos 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kadireymen (74 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 882 göst.
23 Mayıs 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Fırat baki (134 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 154 göst.
2 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Eda1404 (126 puan) tarafından soruldu

1,512,298 soru

24,667,348 cevap

367,060 kullanıcı

...