Emzirme Diyeti: 2 Aylık Bebek İçin Anne Beslenmesi Nasıl Olmalı?

0 oy
614 göst.
10 Ekim 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (281 puan) tarafından soruldu
Merhaba arkadaslar benim sutum cok gec indi 20 gunluk  falandi mamayi biraktik simdi allaha sukur iyi geliyor ( solgarin b12 hapini kullaniyorum inanilmaz sut yapiyor ) fakat sut  olsun diye iki aydir yemedigim icmedigim sey kalmadiginda. Doguma gittigim kilonunda ustune ciktim ve giderek aliyorum bu kadarda seker vs tuketmek bebegede zarar verebilir diye dusunuyorum bi uzamla gorustum baslayabilirsin dedi onun bana anlattiklari verdigi liste 

https://www.dilarakocak.com.tr/dogum-sonrasi-kilo-vermeye-ne-zaman-baslanmali/ 

 Tam olarak bu faydasi olur diye paylasmak istedim ben  basladim hadi bakalim ne olacak :))

4 Cevaplar

0 oy
10 Ekim 2020 (232 puan) tarafından cevaplandı
Postunu gördüm cnm bende aynı durumdayım süt olsun diye ne bulduysam yedim bebeğim şuanda 3 aylık 66 kilo ile doğuma girmiştim şimdi 68 kiloyum git gide artıyor paylaşımın için teşekkür ederim inşallah kurtuluruz bu fazlaliklardan
-Reklam-
0 oy
10 Ekim 2020 (2,365 puan) tarafından cevaplandı
Kız ben bunları yersem daha çok kilo alırım :D
11 Ekim 2020 (281 puan) tarafından yorumlandı
Yaaa ben neler yiyorum bilseniz sut olsun diye :)
11 Ekim 2020 (2,365 puan) tarafından yorumlandı
Süt olsn derken gaz çoğaltma kuzum. Mesela bulgur soğan süt yapar ama bebeğe full gaz cnm
11 Ekim 2020 (281 puan) tarafından yorumlandı
İste mesela maydonoz yiyordum sutu azaltiyormus
0 oy
11 Ekim 2020 misafir tarafından cevaplandı
Tatlı yemek sut arttirmiyormus, su arttırıyor, 

şöyle ki, büyükler tatlı ye sutun artsın diyorlar lakin tatlı yedikten bol bol su içilir,  yani su aslında sütü arttıran. Sıvı alımını fazlalastirmak için söylenen bir söz diye biliyorum. 
11 Ekim 2020 (281 puan) tarafından yorumlandı
Kesinliklechaklisinzzz
0 oy
11 Ekim 2020 (14 puan) tarafından cevaplandı
Ya benim sütüm de çok az geliyor hem süt hem mama veriyorum o dediğin ilaç gerçekten süt yapıyor mu canım 
11 Ekim 2020 (281 puan) tarafından yorumlandı
Valla aklina gelebilcek piyasada ne varsa kullandim damlalr caylar vs en cok bu yapti dene fayda var
11 Ekim 2020 (14 puan) tarafından yorumlandı
Tamam canım denicem çok teşekkür ederim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Emzirme döneminde iki aylık bebek için annenin diyeti nasıl olmalı?
Emzirme döneminde iki aylık bebek için annenin diyeti, hem anne sütünün kalitesini artırmalı hem de annenin sağlığını desteklemelidir. Öncelikle, bol sıvı tüketimi (su, bitki çayları) önemlidir. Dengeli beslenme; protein, sağlıklı yağlar, kompleks karbonhidratlar ve bol sebze-meyve içermelidir. Kafeinli ve aşırı şekerli gıdalar ile işlenmiş ürünlerden kaçınılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirirken kilo vermek için nelere dikkat edilmeli?
Emzirirken kilo vermek için öncelikle doktor veya diyetisyen kontrolünde olmak önemlidir. Ani ve hızlı kilo kaybından kaçınılmalı, beslenme düzeninde süt kalitesini düşürecek kısıtlamalar yapılmamalıdır. Yavaş ve sağlıklı kilo verme hedeflenmeli, besin değeri yüksek gıdalar tercih edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İki aylık bebek emziren annenin sütünü artırmak için hangi gıdalar faydalıdır?
İki aylık bebek emziren annenin sütünü artırmak için faydalı gıdalar arasında yulaf, hurma, ceviz, badem, fındık, rezene çayı, dereotu, semizotu ve bol su tüketimi yer alır. Solgar B12 gibi doktor tavsiyesiyle kullanılan takviyeler de süt artışına destek olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirme diyetinde şeker tüketimi bebeğe zarar verir mi?
Emzirme diyetinde aşırı şeker tüketimi hem annenin hem de bebeğin sağlığı için risk oluşturabilir. Şekerli gıdalar annede kilo alımına neden olabilir ve bebeğin gaz, huzursuzluk gibi sorunlar yaşamasına yol açabilir. Dengeli beslenmede işlenmiş şekerden uzak durulması önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası emzirme döneminde ne zaman diyete başlanmalı?
Doğum sonrası emzirme döneminde diyete başlama zamanı, annenin genel sağlık durumuna, doğum şekline ve iyileşme sürecine bağlıdır. Genellikle, doğumdan sonraki ilk 6 hafta lohusalık dönemi olarak kabul edilir ve bu dönemde diyete başlamak yerine beslenmeye odaklanmak daha doğrudur. Uzman görüşü almak en sağlıklısıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 567 göst.
25 Nisan 2024 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Siyah. Beyaz (26 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 605 göst.
12 Temmuz 2023 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Hersey-nasip (417 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 386 göst.
11 Ağustos 2021 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Zynpp4535 (269 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 1,116 göst.
26 Eylül 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Melekim (102 puan) tarafından soruldu

1,512,725 soru

24,672,956 cevap

367,373 kullanıcı

...